“Lekkere pannenkoeken”

20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 208 van 826 Restaurants in Utrecht
8 februari 2019 beoordeeld

Heerlijke pannenkoeken, zoet of hartig daar draaien ze hier hun hand niet voor om. lekkere huisgemaakte limonade, superadresje!! Het duurt wel even voordat je bestelling bij je aan tafel is. Ook de afzuiging is niet helemaal optimaal, de bakluchten hangen rond de tafeltjes en slaan uiteindelijk op je keel, das jammer, want voor de rest is het een geweldige tent. leuke bediening, gezellige zitjes en superlekkere pannenkoeken!

1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alternatieve manier van pancakes, bio-producten, etc.. zeer lekker en mooie presentatie. Je moet er wat geduld voor hebben maar als je ziet met welke gedrevenheid de medewerkers hier werken dan heb je daar begrip voor. Bij een volgend bezoek aan Utrecht zullen we hier zeker weer naar toe gaan.

22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst zie je gelijk hoe gezellig het restaurantje is. Leuk aangekleed met hout en leuke planten. Lekkere zitjes en aardig personeel. De chai tea latte spiced was erg lekker en de latte art was leuk om te zien. Dat beetje extra maakt het em natuurlijk! De pannenkoeken waren subliem! Zo lekker met aardbeien, blauwe bessen en syrup. Ik zat helemaal vol na zo'n overheerlijk maaltje.

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feestje, die pancakes. Echt iets speciaals, fantastische opmaak, heerlijk, genieten en veel!

Een prachtige speciaalzaak.
Leuke bediening, fijne sfeer.

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Anna Pancakes. Meer dan voldoende voor de lunch, we kregen het zelfs niet op. Het werd als een feestje gepresenteerd, erg leuk en vooral lekker! Complimenten!

Als lunch op vrijdagmiddag 13.30 uur uiteindelijk 50 minuten moeten wachten op het eten. Drinken werd niet meer gevraagd bij het serveren van het eten. We kregen ook niet de mogelijkheid nog een medewerker te pakken te krijgen. Daarbij moesten we zelf vragen om de tafel even schoon te maken, deze lag vol kruimels etc. Uiteindelijk werd de tafel vluchtig schoongemaakt, waardoor de restjes van de vorige eters op mijn schoon lagen. Niet heel hygiënisch natuurlijk.

Reizigers die ANNA Pancakes bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In ANNA Pancakes geweest? Deel je ervaringen!