“Een feestje om te lunchen!”
Beoordeling van ANNA Pancakes

ANNA Pancakes
Een tafel reserveren
do 18-7
20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 258 van 839 Restaurants in Utrecht
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feestje, die pancakes. Echt iets speciaals, fantastische opmaak, heerlijk, genieten en veel!

Een prachtige speciaalzaak.
Leuke bediening, fijne sfeer.

Datum van bezoek: januari 2019
Adventurer814469, Eigenaar van ANNA Pancakes, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

You make us blush and work even harder! Tnx :)

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Anna Pancakes. Meer dan voldoende voor de lunch, we kregen het zelfs niet op. Het werd als een feestje gepresenteerd, erg leuk en vooral lekker! Complimenten!

Als lunch op vrijdagmiddag 13.30 uur uiteindelijk 50 minuten moeten wachten op het eten. Drinken werd niet meer gevraagd bij het serveren van het eten. We kregen ook niet de mogelijkheid nog een medewerker te pakken te krijgen. Daarbij moesten we zelf vragen om de tafel even schoon te maken, deze lag vol kruimels etc. Uiteindelijk werd de tafel vluchtig schoongemaakt, waardoor de restjes van de vorige eters op mijn schoon lagen. Niet heel hygiënisch natuurlijk.

Datum van bezoek: januari 2019

Hi! Wat fijn dat het allemaal lekker was! Wel balen dat we de service niet goed genoeg deden, vanwege de drukte :(. Uiteraard doen we wat met onze reviews en proberen we elke dag nog beter en sneller te zijn. Een mooie uitdaging en we doen het graag! Misschien zien we jullie nog een keer voor de 2 extra ⭐. :). Greets Anna Pancakes

9 januari 2019 beoordeeld

Ik ben naar Anna gegaan omdat ze als een van de weinige in Utrecht amarican pancakes hebben. Ik vond de pancakes erg luchtig. Ze vulden niet. Dit was bewust gegaan, zeiden ze. Voor mannen is het te luchtig, vind ik. De pancakes kosten 9 euro en de thee 2,90 euro. Al met al zijn ze wat aan de dure kant. De inrichting doet Oostenrijks aan met veel hout in een modern jasje. Alles keurig netjes onderhouden, ook het toilet. De 3 mannen waren erg aardig. Niets mis mee.

Datum van bezoek: januari 2019

Hi! Tnx voor je review! Zoals we lezen heb je gekozen voor onze maple lady, daar zit alleen poeder suiker, kaneel en maple syrup bij. Je kunt voor een kleine extra je pancake pimpen bij ons met bijvoorbeeld banaan, bacon etc. Voor mannen hebben we bijvoorbeeld ook the boss, met 2 hamburgers, bacon, cheddar etc, misschien vult die beter :). Greets Anna Pancakes

3 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig plekje om in de late namiddag te eten. Ik bestelde als eerste de yoghurt ice cream en was er vol lof van, mijn mening werd daarna ook gevraagd door de chef wat ik wel apprecieerde. De prijs was ook goed in verhouding met de kwaliteit en hoeveelheid en het personeel was vriendelijk. Tegenover de rest van Utrecht die dag was het er ook rustiger wat aangenaam was.

Datum van bezoek: januari 2019

Hi Romy! Hier doen we het voor! :) Graag gedaan! En hopelijk weer tot snel :). Greets Anna Pancakes

2 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij aten er pancakes, zoals je ze thuis nooooit maakt! Ook hadden we tijdens een eerder bezoek de smoothiebowl, een aanrader als je niet zo veel honger hebt! Qua drankjes is er een ruime keuze: koffies, frappés, bio Ice Tea’s, limonades en zelfs meerdere soorten alcoholvrij bier!
Kom hier zeker vaker terug!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die ANNA Pancakes bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In ANNA Pancakes geweest? Deel je ervaringen!