lars802

erg mooi hotel

Beoordeling van The Anthony Hotel
4,0 van 5 bollen16 mei 2024 beoordeeld
fijne bedden, goed ontbijt, optie om fietsen te huren, behulpzaam personeel. er is nog wat te doen aan de afwerking van de kamers, maar het is echt een prachtig pand.
Datum van verblijf: mei 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Hotel The Anthony, Other van The Anthony Hotel, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 16 mei 2024
Beste Lars802,

Hartelijk bedankt voor uw review.

We zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons.
Wij hopen u graag weer in de toekomst weer te mogen verwelkomen in The Anthony Hotel.

Team The Anthony Hotel
  • ZenHotels.com
5.2 km van The Anthony Hotel
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 2 april 2024 via mobiele applicatie

Het is een leuk hotel, wel Iets verder stappen naar het centrum maar dat weet je als je reserveert. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam.
Waarom slechts drie sterren dan ?
Als je een zogenaamde executive suite reserveert via een boekingsite ( bij gelijk dewelke ) is de beschrijving van deze suite wel heel erg overdreven. Er wordt een aparte slaapruimte beloofd en die is er niet.
Er is een Ikea achtig open opberg ding waar je nagenoeg niks in kwijt kunt, onze natte Jassen dienden we bij gebrek aan beter op de vloer te leggen. De plaats om een strijkplank en strijkijzer te voorzien had toch ook iets doordachter gekund. Op 20 CM van het bed tegen de muur gehangen zag ik ook nog nooit in een suite eerlijk gezegd.
Aan de wastafel die in de slaapkamer te vinden is, is er dan niks van extra verlichting voorzien, je moet het doen met de kamer verlichting, maar deze is echt onvoldoende om een beetje helder licht te geven aan de spiegel .Lenzen in je ogen plaatsen wordt zo een hele opdracht en een vrouw die zich wil opmaken is er ook aan voor de moeite.
De badkamer zelf is heel leuk met een ruim losstaand bad en aparte douche. Er is ook een apart toilet.
Om deze kamer een executive suite te gaan noemen is echt wel overdreven.
Het is een luxe kamer met een king size bed. Een suite is dit niet.
Deze review geldt voor kamer 203, ik kan mij niet uitspreken over andere kamers die het label executive suite kregen.
Aan de hand van de beloftes op booking.com was dit jammer genoeg toch een beetje een teleurstelling.

Datum van verblijf: april 2024
Hotel The Anthony, Overig van The Anthony Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 april 2024

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw mening, elke feedback is altijd meer dan welkom omdat het ons helpt onze dienstverlening te verbeteren. Daarom zullen wij uw opmerkingen intern bespreken met het management.

We hopen u toch in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen, in een van onze andere unieke kamers.

Beoordeeld op 30 maart 2024

Heel mooi hotel en goed gelegen 25 min wandelen naar centrum. Parkeren was echter erg duur en de kamer aan de voorkant is erg gehorig. De bedden waren doorgelegen en de douchestang zat los. Toen we om 23.02 binnen kwamen was nergens meer een drankje te krijgen maar de bar zat nog vol mensen. Erg jammer. Toch een fijn verblijf gehad

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel The Anthony, Overig van The Anthony Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2024

Beste Gast,

Bedankt voor uw review, we zullen dit zeker meenemen voor verbetering in ons hotel, we vinden het fijn om lezen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad, wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Team - The Anthony

Beoordeeld op 22 maart 2024 via mobiele applicatie

Prijs / kwaliteit niet in verhouding. Kamers prima. Maar kwaliteit eten laat te wensen over.
Vond ook de gastvrijheid / professionaliteit niet erg goed.
Vergaderzaal was erg leuk en mooi. Hapjes tussendoor erg matig.
Voor ons geen herhaling

Reistype: Reisde voor zaken
Hotel The Anthony, Overig van The Anthony Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2024

Beste Youri_Breda,

Wat jammer om te lezen dat u uw verblijf in ons hotel zo heeft ervaren.
Wij kunnen u verzekeren dat al het personeel hard werkt om een service van topkwaliteit te bieden, jammer dat wij in uw geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Beoordeeld op 22 maart 2024

Historisch gebouw met zorg omgebouwd naar hotel met mooie ruime kamers. Hier en daar moeten nog wat schoonheid- en functionele foutjes opgelost. Top ontbijt, gezellige ruime bar en restaurant Monk voor fijnproever een aanrader.

Beste Jamie,

Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.
We nemen uw opmerkingen over schoonmaak mee in onze ontwikkeling.

Beoordeeld op 9 maart 2024

Een kippenhok van een kamer voor 179 euro, stoffig, een piepkleine tv, beslist geen 4 sterren. Nog nooit zo,n kleine en stoffige kamer in een zogenaamd 4 sterrenhotel gezien. Zogenaamd zat alles verder vol. Toen ik zocht op boeken voor dezelfde avond bleken er veel grotere kamers voor 158 euro beschikbaar te zijn. Nooit meer, echt waardeloos, klacht ingediend bij hotel en bedrijf waarbij ik reserveerde en meteen een tweede boeking bij het bedrijf geannuleerd.

Datum van verblijf: maart 2024
Hotel The Anthony, Overig van The Anthony Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2024

Beste Moniquesonja,

Bedankt voor je review, we vinden het jammer om te lezen dat u niet zo'n fijn verblijf heeft gehd in ons hotel. We waarderen uw feedback enorm en nemen deze review zeker mee voor onze ontwikkeling.

Team- The Anthony