“Altijd lekker ontbijten!”
Beoordeling van Loaded

Loaded
Geclassificeerd als nr. 342 van 839 Restaurants in Utrecht
4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig ontbijten wij bij Loaded! De smashed avocado of eggs benedict zijn echt super lekker! Verse jus erbij, klein maar fijn echt een aanwinst voor de ASW!

Datum van bezoek: mei 2019
jeffrey d, Eigenaar van Loaded, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 mei 2019

Jeeej!! Dank je voor de lieve woorden

26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met mn zusje, was een laat ontbijtje.
Aardige bediening en zag er gezellig en leuk uit.

Datum van bezoek: april 2019

Dank je!! Leuk om te lezen

13 april 2019 beoordeeld

Puur toevallig passeerden wij Loaded aan de Amsterdamse Straatweg. Maar eens proberen, vanbuiten zag het er gezellig uit. Vanbinnen ook, er was louter nog plek aan het raam. Geen probleem. We kozen een verrassingsmenu van de chefkok voor € 45,--. En mensen, wat je daarvoor krijgt? Een smaaksensatie aan kleine hapjes, zeer verschillend en toch goed bij elkaar passend. Kortom een kok met verstand van zaken! Een paar glazen heerlijke Merlot uit Veneto erbij en onze avond kon niet meer stuk. Dus ben je in de buurt, trap op de rem voor deze hippe tent (goed muziek ook) en ben je niet in de buurt, rijd dan om of loop er naartoe (dicht bij het station). Zeker de moeite waard.

7 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen weekend met een groep vrienden aan de taptafel gezeten. Je betaalt €9 per liter en kunt dus lekker zelf tappen ipv steeds wachten op de bediening. Ook de games naast de tafel zijn leuk (pac men en Mario kart bijvoorbeeld) maar er staan ook zat "gewone" spellen als Stef Stuntpiloot. We gingen verder voor een verrassingsmenu van verschillende gangen. Allemaal leuke, niet alledaagse gerechtjes met allemaal een uitgebreide uitleg van de chef. Super lekker allemaal (hoewel het jammer was dat de vegan shoarma koud was, maar dat is ook echt het enige). De Chili cheese Fries zijn zeker een aanrader en ook de burgertjes waren erg lekker :-). Super leuke plek!

24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier tot nu toe 1x gegeten met collega's. Ik had de chicken& wafles. Grappige combinatie maar zou het niet nog een keer bestellen. Andere lunchgerechten zagen er goed uit, maar vanuit eigen ervaring kan ik niet zeggen of die lekker waren, vandaar voor nu 3 sterren. Waren met redelijk grote grote groep waardoor het wel even duurde voordat alles op tafel stond, ga ervanuit dat dit bij kleinere samenstelling wel wat sneller gaat.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Loaded bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Loaded geweest? Deel je ervaringen!