Eugenie
Reading, Verenigd Koninkrijk

Een aanrader voor een heerlijke nacht slapen

Beoordeling van Bunk Utrecht
5,0 van 5 bollen12 apr 2024 beoordeeld
Dit was de eerste keer dat ik in een pod heb geslapen. Ik nam deze optie om een relatieve goedkoope overnachting te hebben. Het oversteeg mijn verwachtingen, vriendelijke ontvangst, pod was schoon, matras heerlijk, niet te zacht maar het beddengoed en super zachte. Douches super goede straal en lekker warm. De wc ruim genoeg en ook weer schoon. De locker onder de pod was ruim en makkelijk te openen en sluiten met de keycard. Ik heb in geen tijden zo lekker geslapen. De pods niet allemaal bezit en het was er heerlijk rustig. Uitchecken vanmorgen ook super snel. Vooral de vriendelijkheid van alle personeel is goed voor mijn soul! Een vriendelijke gezicht kosts niets maar geeft zoveel. Dank je wel en ik kom zeker weer eens terug 🫶🏽🫶🏽🫶🏽🫶🏽🫶🏽
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Neem zelf slippertjes mee, als je geen schoenen naar de douche en wc wil dragen.
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.6 km van Bunk Utrecht
  • NH Hotels
0.6 km van Bunk Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
Beoordeeld op 18 maart 2024

Van de week voor het eerst bij Bunk geborreld. Erg vriendelijk personeel, heerlijke sfeer op een zeer unieke plek!

Een gerenoveerde kerk omgebouwd tot bruisende plek geeft een ultieme borrel sfeer, voor een gezellig avondje uit, met ruime keuze aan hapjes en drankjes.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 7 januari 2024 via mobiele applicatie

Kleine, maar goed uitgeruste kamer. Helaas stond de niet-aanpasbare ventilator veel te hard om normaal te kunnen slapen. Oordoppen vereist!

De locatie zelf is top en het gebouw is heel mooi afgewerkt met een leuke sfeer als resultaat. Het onthaal en sevice was prima.

Het ontbijt was goed, maar zal voor grote eters vaak te weinig zijn.

Kamertip: Oordoppen meebrengen.
Datum van verblijf: januari 2024
Host Utrecht, Other van Bunk Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2024

Hi Piet,

Vervelend om te horen dat het niet is gelukt om de ventilator aan te passen, dit is mogelijk met de knoppen naast de deur van de kamer!
Bedankt voor de complimenten over het gebouw en de service!

We zien je graag eens terug voor een (hopelijk) stillere slaap ervaring!

Cheers,

Beoordeeld op 1 januari 2024

Ondanks dat het gebouw fantastisch is en het personeel erg vriendelijk zal ik niet nogmaals hier komen slapen.
De pods zijn benauwd en warm en pod 59 zit naast de deur, die om de haverklap open en dicht gaat aangezien er zo’n 40 pods in die kamer zijn. De klik van de deur is luid en je kunt het zelfs voelen.
Ik vroeg om een oplossing om 01:00 ‘s nachts maar het personeel kon niets voor me betekenen. Erg teleurstellend

Kamertip: Vraag om een pod ver weg van de deur! De deur maakt veel lawaai.
Datum van verblijf: december 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Host Utrecht, Other van Bunk Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2024

Hi,

Vervelend om te lezen dat je geen fijne tijd hebt gehad bij Bunk. Stom dat mijn collega's je geen nieuwe optie konden geven. Ik geloof dat ze dit wel hadden gedaan als hier de mogelijheid voor was. Hopelijk mogen we je nog is verwelkomen bij Bunk en dan misschien in de kleinere pod ruimte of in een prive kamer! :)

Beoordeeld op 1 november 2023

Voor een concert in Tivoli heb een nachtje slapen met ontbijt geboekt voor een van de pods. Ik heb al vaker bij Bunk geslapen maar nog nooit in een pod geslapen en gedineerd dus dit was echt een uitprobeersel.
Op het laatste moment kon ik nog dineren. Niet in de ruimte van het restaurant maar boven aan het balkon. Iets wat ik prima vond.
Ik heb er heerlijk Gnocchi gegeten iets wat ik niet vaak eet maar echt heel lekker was! Mijn dessert Snickers was ook erg lekker en zou ik zo weer voor terugkomen! Het eten kwam snel en op tijd.

Ik sliep in een pod wat ik een keer wilde uitproberen. Voor de volgende keer moet ik rekening houden dat het best gehorig is vooral in de ochtend als je nog even wat langer wil slapen. Denk dat een hoge pod ergens achterin prettiger was geweest. Daarnaast is het best warm en laat het licht door. Oordoppen en slaapmasker zou ik aanraden. De ruimte voor je tas om op te bergen was goed en de badkamer was ook fijn.

Het ontbijt was goed, maar had wat sneller er actiever gemogen. Ik had pancakes die van mij iets warmer hadden gemogen. Want je proefde dat ze waren afgekoeld en lichtelijk hard. Het personeel zag mij niet zitten, al zaten er niet veel mensen in de ruimte. Ik ben van plek gewisseld om meer op te vallen, maar daarna werd ik ook niet opgemerkt. Handgebaren had effect.
Verder is het personeel best lastig te herkennen en zou ik iets toevoegen om daardoor wat op te vallen.

Verder ben ik tevreden en kom ik sowieso weer terug!

Kamertip: Als je een pod boekt is het fijner om boven te liggen en wat achteraan denk ik. Verder denk aan een slaapmasker en oordoppen.
Datum van verblijf: september 2023
  • Reistype: Reisde alleen
Host Utrecht, Other van Bunk Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2023

Hey!

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring bij Bunk met ons en anderen te delen. Wat leuk dat je een fijne ervaring hebt gehad in de Pods. Het is inderdaad een gedeelde ruimte met anderen waardoor het soms iets luider kan zijn in de ochtend, over het algemeen ervaren wij dat gasten wel rekening houden met elkaar. Oordopjes kun je gratis ophalen bij de receptie, indien je die de volgende keer vergeet ;) Onze excuses dat je niet meteen bent gezien in het restaurant. Dat hoort natuurlijk niet.

We kijken nu al uit naar je volgende verblijf bij Bunk en hopen dat je verblijf dan nog beter zal zijn!

Beoordeeld op 25 september 2023

1 woord, SCHITTEREND.
Voor 76 euro kregen we meer comfort dan alle duurdere hotels waar we al gelogeerd hebben. Modern, alles aanwezig,zalig bed,leuke bar,stil,vriendelijk onthaal,we gaan zeker terug!
AANRADER!!

Datum van verblijf: september 2023
BUNK HOTELS, Marketing van Bunk Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2023

Hi,

Thank you so much for your lovely message! We would love to welcome you another time :)