Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 127
Hotels.comUS$ 127
TripadvisorUS$ 127
eDreams
Official Site
PricelineUS$ 128
Beoordeeld op 12 juli 2019

Een fijn, origineel, warm hotel waar iedereen welkom is. Uniek personeel waar aandacht voorop staat. Heerlijk dichtbij station en de stad,waar je met een bunkfiets de omgeving kan verkennen! Voel je vrij bij bunk!

Datum van verblijf: juni 2019
BUNKH4, Front Office Manager van BUNK Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Hi Helen C,

Bedankt voor je review en fijn om te horen dat je het naar je zin hebt gehad bij ons. Zien we je snel weer?

Beoordeeld op 10 juli 2019

het hotel heeft een moderne uitstraling, maar het is voor bepaalde mensen (fysiek flexibel, met zeer weinig bagage) . Het is schoon en personeel is vriendelijk en behulpzaam. A la carte ontbijt, dus je moet rekening houden dat het langer kan duren.

• Reistype: Reisde alleen

Hi 410ela,

Bedankt voor je review en de lovende woorden voor onze medewerkers. Wij geloven bij BUNK dat we door de ruimte van de pods en kamers optimaal te benutten we minder ruimte nodig hebben dan de doorsnee hotelkamer. Daar tegenover zetten we onze grote gemeenschappelijke ruimtes, zoals de Chill Out en onze bar/restaurant. Jammer dat ons concept jou minder aanspreekt.

Beoordeeld op 9 juli 2019

Fijn hotel, centraal gelegen, aardig en servicegericht personeel, heerlijk eten! Als je opzoek bent naar een origineel en kunstzinnig ingericht hotel in het centrum van Utrecht, boek dan Bunk hotel Utrecht. Ook het eten is gevarieerd. Kortom een leuke ervaring om hier te overnachten!

Datum van verblijf: juni 2019

Hi Abukiara,

Dank voor de lovende woorden; 5 van de sterren; daar worden we blij van.

Zien we je snel weer?

Beoordeeld op 8 juli 2019

Als je voor een unieke ervaring, goede prijs en schoon wil slapen in het centrum van Utrecht moet je hierheen gaan. Romantisch is het niet. Maar voor een citytrip, vrijgezellenfeest is het een toplocatie.

Hi Curious58973101956,

Dank voor je review en je lovende woorden. Misschien is onze BUNK Most Epic kamer met ligbad en uitzicht op de gracht een idee voor je volgende (romantische) getaway? ;-)

Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een handige locatie vlakbij het station en het centrum. De inrichting is een mooie mix tussen oud en nieuw.
De kamers zijn verzorgd, schoon en knus. Wij hadden de standaard pod. Deze was net een tikje te klein om je goed om te kleden, maar daarom is het ook goedkoper dan andere hotels. Minpunten waren het harde bed, voor zijslapers, en beperkte ventilatie. Top was het vriendelijke personeel en handige check-in en out procedure.

Datum van verblijf: juli 2019
BUNKH4, Front Office Manager van BUNK Hotel Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Hi 218paulinep,

Bedankt voor je review, we nemen je verbeterpunten mee en zijn blij dat je het zo te lezen naar je zin hebt gehad bij ons.