“Verrassend lekkere patatjes stoof”
Beoordeling van Bram's Gourmet Frites

Bram's Gourmet Frites
Geclassificeerd als nr. 469 van 694 Restaurants in Utrecht
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

BRAM’S Gourmet Frites is een leuke nieuwe zaak met vriendelijk en ontzettend enthousiast personeel. Binnen is het gezellig, niet al te groot, er zijn wel wat zitplaatsen maar ze hebben ook een terrasje waar je heerlijk van je frietje kan genieten. De patatzaak zit naast de uitgang van de Jumbo(-parkeergarage).
Vier van de BRAM’S Stoofs heb ik al uitgeprobeerd sinds de zaak is geopend in Leidsche Rijn Centrum. De Pulled Pork Stoof, waar veel mals vlees in zit... De Asian Chicken Stoof, één van mijn favorieten, met een overheerlijke pindasaus... De Captain’s Beef Stoof, ook verrassend lekker, met kidney bonen, spekjes en piccalilly en nieuw is de Roti Kip Stoof. Ook deze is waanzinnig lekker, met een stuk roti plaat, patat, kerriekip en een gekookt eitje. Er is ook nog een vegetarische Stoof, met champignons en een gebakken eitje, maar die heb ik nog niet geproefd. Je kunt bij BRAM’S overigens sparen voor een extra sausje, een flesje drank naar keuze en patat.

Reizigers die Bram's Gourmet Frites bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Bram's Gourmet Frites geweest? Deel je ervaringen!