“Prima lunch”
Beoordeling van The Barn

The Barn
Geclassificeerd als nr. 574 van 839 Restaurants in Utrecht
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen hier geregeld, een fijne plek met een grappige diversiteit aan soorten stoelen en banken. Ontspannen sfeer. Bij goed weer ook lekker buiten. Prettige bediening, lekkere lunch gerechten, smoothies en wat dies meer zij. Alles biologisch, zo vaak zie je dat nog niet! De espresso mag wel wat pittiger.

Datum van bezoek: mei 2019

12 februari 2019 beoordeeld

AL twee keer wezen lunchen. Een keer een omelet en een keer een lekker broodje. Het brood is echt heel lekker en jus is top. De sfeer moet je van houden, lekker door elkaar met elk hoekje een eigen stijl. Dat gaat er bij mij goed in. De counter is dat weer te 'koud' maar dat zal wel zijn voor de afhalers. Goede lunch gelegen waar ik vast nog vaker terug zal komen.

25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel lijkt de vloer te mijden, is luidruchtig aan het kletsen in de keuken, pas toen ik 10 min zat kwam er iemand aan mijn tafel. Cappuccino was niet te drinken maar misschien lag dat aan het feit dat ik voor het eerst voor cappuccino met amandelmelk koos. De chocolade chip cookie was niet bijzonder, die van de AH zijn lekkerder.

19 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gingen burgers eten bij The Barn. Die burgers gingen nog wel, weinig bijzonders en broodjes wel droog maar ze zijn ook niet duur. De aardappelpartjes waren echt niet goed, zo muf en droog, en de kruiden waren meegebakken dus verbrand, 2 bakjes besteld en 1,5 bakje laten staan. Toetje hebben we maar ergens anders gedaan want dat durfden we eigenlijk niet meer aan. Gek genoeg zijn álle zoetigheden op de kaart zijn lactose- en glutenvrij, biologisch helemaal prima maar dit slaat een beetje door hoor. Biologische cola kun je ook rustig overslaan. De bediening was heel aardig en het ziet er leuk uit maar hier hoef ik niet meer heen om te eten.

13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi, zo’n pure eetgelegenheid waarbij in alles onze maatschappelijke verantwoordelijkheid wordt meegenomen. 100% biologisch en dat verdient een pluim. Eerlijk en heerlijk eten en fijne bediening. Biologische cola is trouwens niet zo lekker maar dat is ook weer een kwestie van smaak.

Reizigers die The Barn bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In The Barn geweest? Deel je ervaringen!