“eten prima service kan beter”
Beoordeling van The Barn

The Barn
Geclassificeerd als nr. 565 van 829 Restaurants in Utrecht
24 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hier een barn burger en een chicken "burger " gegeten. Smaak was goed, aankleding van het gerecht simpel. Mooie zaak qua inrichting. Leuk om te zien dat er meerdere mensen spelletjes aan het spelen waren die je vrij kunt pakken. Bediening kan nog wel wat aan verbeteren, weinig gezelligheid en we kregen onze drankjes pas nadat we het eten hadden gekregen en vroegen waar het drinken bleef. Ook bij het afrekenen niet heel erg klantvriendelijk vond ik. Miste daar net wat sfeer in.

Datum van bezoek: oktober 2018

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even een burger halen bij the Barn. Het is te merken dat dit een nieuwe plek is. Meisje had veel moeite met de bestelling opnemen, echt niet erg maar wel jammer dat er best veel personeel was alleen met onderontwikkelde social skills. Geen lach of praatje maar zenuwachtige en ongemakkelijke meiden. Het duurde best lang voordat ons eten klaar was ook dat is geen ramp aangezien het een redelijk nieuwe tent is. Maar dan het eten. Wij namen onze maaltijd “to go” en thuis aangekomen: geen sausjes. Hier wordt wel een klein bedrag voor gerekend dus nogal jammer. De cheeseburger van mijn vriend was okay. Ik had de vegan burger, geen aanrader. Oud hard broodje en droog beleg zonder saus. We waren in totaal bijna 25 euro kwijt voor 2 burgers met aardappelpartjes (die waren wel okay) dus al prijs kwaliteit niet in verhouding. Plus punt is dat alles biologisch is helaas is smaak en service ook erg belangrijk en daar schort het in mijn ogen nog aan.

Datum van bezoek: juni 2018
2 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk en gezellig ingerichte zaak. Het digitaal bestellen van consumpties via een desk is wel even wennen. Tevens moet je daarbij tegelijkertijd digitaal afrekenen (dus geen betaling in contanten). Je zou verwachten dat de prijzen daardoor wat aantrekkelijker zijn (er wordt immers op arbeidskosten bespaard) maar dat is zeker niet het geval. Een broodje gezond € 6,85 en glas rode wijn (Merlot) € 4,50 is bepaald niet goedkoop.
Kennelijk wordt er een flinke winstmarge aangehouden.
Het bedienend personeel is vriendelijk, maar er werd wel voortdurend door de zaak geroepen wiens consumptie gereed was, zodat zij de klant wisten te vinden. Dat is bepaald niet erg stijlvol te noemen; kennelijk 'The American way of life'! Het is niet de mijne! In een andere soortgelijke zaak werd op een scherm aangegeven wiens bestelling gereed was. Ook niet ideaal; zeker niet als er buiten ook een terras is.

Datum van bezoek: juni 2018
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was van de week bij the Barn om even een broodje te eten. Na tien minuten tevergeefs wachten op het terras, om de kaart gevraagd. Toen bleek dat je binnen bij terminals moest bestellen. Buiten aangekomen tafeltje weg omdat anderen er waren gaan zitten. Vervolgens een half uur gewacht op een broodje en een smoothie. Toch maar even gevraagd of het klopte dat het zo lang duurde. Toen was mijn bestelling er met twee minuten. Broodje was lekker, maar de smoothie smaakte naar het kartonnen rietje waar ik het uit dronk, echt geen fruit/groentesmaak te vinden. Betwijfel of ik nog eens terug zou gaan....

Datum van bezoek: mei 2018
29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was erg benieuwd naar het beroemde ‘We Go Banana Bread’ dus heb ik laatst een stuk gegeten bij de nieuwe The Barn in Leidsche Rijn Centrum. Het was een royaal stuk, goed gevuld en heerijk smeuïg. Ook de andere (allemaal biologische) gerechten die ik langs zag komen zagen er goed uit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die The Barn bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In The Barn geweest? Deel je ervaringen!