“Best pizza van Nederland”
Beoordeling van PizzArt

PizzArt
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 573 van 858 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Wij van PizzArt serveren traditionele italiaanse pizza die gezond en makkelijk verteerbaar is, doordat wij ons deeg extra lang laten rijzen en hiervoor de beste alternative meelsoorten gebruiken. Wij werken uitsluitend met producten van de hoogste kwaliteit en onze pizzabakkers hebben, naast hun jarenlange ervaring op hun vakgebied, een opleding genoten aan onze pizza academie.
5 weken geleden beoordeeld

Ongelooflijk lekker en bijzondere pizza's.
Verschillende bodem zoals volkoren, glutenvrij. Het deeg wordt met zuurdesem langzaam gegist en dat proef je aan het smaak van de pizza.
Die ambachtelijke bier zijn ook super
Warm en sfeervol ruimte.

Datum van bezoek: september 2019
1 november 2018 beoordeeld

Je proeft de ervaring uit Italie. Ook de glutenvrije pizza is lekker. Wat ook goed is dat je keuze hebt uit heel veel verschillende soorten pizza's.

Datum van bezoek: september 2018
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van alle pizzeria’s die er hier in de buurt zijn, is dit de beste! Heerlijke krokante bodem, veel variatie en vriendelijk personeel. Ook regelmatig veranderende Vegan opties.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die PizzArt bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In PizzArt geweest? Deel je ervaringen!