“heerlijke steaks”

Geclassificeerd als nr. 70 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Argentijns
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Neude Janskerkhof en Domplein
Beschrijving: Gauchos Aan de Gracht is gevestigd in een authentieke werfkelder aan de Oude Gracht in Utrecht, een uniek stukje Nederlands stadswater. Bij de inrichting van het restaurant zijn de Middeleeuwen herkenbaar in tact gelaten. Gauchos Aan de Gracht biedt een rijke variatie aan Zuid-Amerikaanse culinaire topproducten. ’s Zomers ook op het terras aan het water.
27 november 2018 beoordeeld

Heerlijk malse steaks, je kunt verschillende formaten kiezen, van een lady steak ( 180gr) tot ongeveer een halve koe. Ook verschillende soorten steaks, ( bife de quadrill, bife de chorizo, bife ancho en bife de lomo) Bife de lomo is de ossenhaas. verschillende sausjes, dunne of dikke friet, en salade. Als je voor het hoofdgerecht kiest, dan zit alle garnituur erbij. kies je voor een steak los, dan moet je de frites en salade e.d. er nog los bij bestellen.

Ze hebben een redelijke wijnkaart, wel wat aan de dure kant, en helaas was onze fles rode wijn te koud waardoor het eerste glas niet tot zn recht kwam. Vriendelijke en vlotte bediening

Datum van bezoek: november 2018

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kan je zeker terecht voor een goed stuk vlees en de bereidingen waren van alle gerechten erg lekker. Aan tafel presenteren ze welke stukken vlees ze hebben en dat maakt het persoonlijk. De bediening was oke, soms wat rommelig maar erg vriendelijk. De locatie is top aan de gracht, binnen is de akoestiek alleen niet erg goed. De prijzen zijn aan de hoge kant voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: november 2018
25 oktober 2018 beoordeeld

Prettige ambiance en een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.
Prachtig gelegen interessant historisch gebouw aan de grachten. Super vriendelijke ontvangst.

We hebben weer genoten. De persoonlijke benadering, het heerlijke eten en de geweldige ambiance. I.v.m. voedsel allergieen werden de gerechten aangepast in overleg, eigenlijk kon alles van de kaart gekozen worden wat in andere restaurants zeker niet standaard is.

In het mooi opgebouwde dessert van crêpe, ijs en dulche de leche kwamen alle smaken tot hun recht.
Na een goede cappuccino en een Argentijnse likeur naar huis.
Tot snel!

Datum van bezoek: oktober 2018
7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we met ons vieren heerlijk gegeten! Hier serveren ze de beste rib-eye (400gr) die ik ooit gegeten heb! Mals, vers, precies zo gegrild zoals het moet! Lekker zoete frites erbij, gegrilde puntpaprika’s .......smullen! Onder het genot van een heerlijke Norton Mendoza Pinot Noir.
Bediening erg attent, betrokken en met humor! Afronden met een espresso met een Grand Marnier TOP!!

Datum van bezoek: oktober 2018
25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onlangs heerlijk gegeten bij Gauchos aan de gracht. van tevoren gereserveerd en zeer vriendelijk ontvangen. Uitleg aan tafel over de soorten vlees. Perfect bereid vlees zoals je van een Argentijns restaurant mag verwachten. Het was zo lekker dat ik van tevoren al geen voorgerecht bestelde om nog een extra stukje vlees te kunnen bestellen! Een echte aanrader voor de echte vlees liefhebber!! Bedankt voor de goede service en het heerlijke eten.

Groeten uit Egmond aan zee

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Gauchos Aan de Gracht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Gauchos Aan de Gracht geweest? Deel je ervaringen!