“Heerlijke Ribs”
Beoordeling van TGI Friday's

TGI Friday's
Geclassificeerd als nr. 555 van 757 Restaurants in Utrecht
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk spare ribs gegeten bij TGIF met natuurlijke de heerlijke Jack Daniels saus, het malse vlees viel van het bot af zoals het hoort. Voorafje chicken wings ook erg lekker. Het is prijs kwaliteit te duur dat is een beetje jammer verder heerlijk gegeten. Brand en Heineken bier van de tap en 1 speciaal biertje, deze maand brand lente bok. Persoonlijk vindt ik het een beetje jammer dat het 1 grote eetzaal is, de ambiance had wat gezelliger gemogen.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een TGI in Nederland! Heerlijke steaks en Apple crumble! De bediening was vriendelijk en de prijs heel redelijk. Voor herhaling vatbaar!

26 mei 2018 beoordeeld

TGI is al jaren een quilty pleasure,. Chicago, Dubai, Budapest, we hebben er heel wat gezien en iedere keer werden we iets meer fan. Totdat Utrecht... Ja, ze waren net geopend, maar dat is een excuus wat iets te vaak en te makkelijk werd gebruikt. Weggeblazen worden door de tocht als je op je tafel moet wachten is wat ongelukkig, daarna aan een vies tafeltje worden geplaatst (restaurant was kwart vol) is wat vervelender. De eerste bediening van de avond stelde zich na een 10 minuten wachten (?) vriendelijk in gebroken Engels aan ons voor. Na het enerverende opnemen van de bestelling begon het grote wachten, het lange wachten, het vervelend wordende wachten, na precies 20 minuten ons drankje, om vervolgens weer te wachten............en na bijna opgeven (en 3x navragen) eindelijk ons hoofdgerecht. Een heerlijk stuk lauw vlees en bij het tweede stukje nog bevroren vlees. De jolig ogende staf in de open keuken kwam zeer relaxed over, de manager bij de doorgifte was vooral druk met zichzelf en nogmaals, het restaurant was kwart vol. Het enige excuus "tsja we zijn nog niet zo lang open" deed het niet voor ons. Voor een aangeboden 'gratis' drankje hadden we gezien de doorloop geen tijd meer voor. En verscheen trouwens spontaan op de rekening. Tsja, tel hierbij op de wat zielloze inrichting en het ongeïnteresseerde personeel (en ontbrekende management) dan is overtuigd fan blijven wel heel lastig. Laat de volgende TGI's in Nederland hopelijk beter zijn.....Utrecht is het voorlopig even niet...

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb twee keer bij TGIF gegeten, één keer voor diner en één keer voor de lunch en het is beide keren erg goed bevallen. Vriendelijk (en vlot) personeel, vooral complimenten voor Reinier en de barman wiens naam ik niet weet, en heerlijk eten. Absolute aanraders: de Tennessee Glaze Wings en de S’Moreo shake! Nog een tip: Op de website staan aparte lunch en diner kaarten, maar sinds kort kan je ook voor de lunch gewoon van de dinerkaart bestellen!

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee weken na opening was ik van plan hier te gaan eten, helaas vol maar ik en mijn vriend kregen toen allebei een bon voor gratis cocktail of gratis voorgerecht.
Afgelopen weekend hebben we hier gegeten. De bon ingewisseld en de cocktails waren erg lekker. Eten is ook goed. De porties zijn best groot. Het restaurant is leuk ingericht. Grote bar en open keuken. Ook is er een dj. Personeel was erg vriendelijk.

Reizigers die TGI Friday's bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In TGI Friday's geweest? Deel je ervaringen!