“Goede smaken”

LEON - Utrecht Hoog
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 368 van 839 Restaurants in Utrecht
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een middag naar het nieuwe Hoog Catharijne winkelcentrum in Utrecht en kwamen hier terecht.
De wraps waren echt heel lekker van smaak, echter de vulling liet veel te wensen over.
6 euro voor de haloumi wrap en amper haloumi, evenals bij de lams kofte wrap a 6,75 euro: 4 kleine gehaktballetjes. Dat kan beter!
Nogmaals, smaken zijn top. En snel je bestelling.

Datum van bezoek: februari 2019

22 januari 2019 beoordeeld

Klein restaurantje met heerlijke gerechten. Ik ben een enorme fan van de halumi wrap. En daar eigen gemaakte limonade erbij. Heerlijk en niet duur.

Datum van bezoek: december 2018
16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlakbij de ingang van de parkeergarage viel mijn oog op het aanbod van Leon. De tajine was een uitstekende keus.
Het zag er lang nier zo aantrekkelijk uit dan op de foto; maar de smaak was voortreffelijk. Prijs -kwaliteit was erg goed, 8€. Goed alternatief voor de fastfood-zooi.

Datum van bezoek: oktober 2018
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even wat eten onderweg en de eerste kennismaking met Leon was een welkome verrassing. Lekkere green curry en een giga snelle service. Zo haalde ik toch nog mijn trein, met een lekker (en goed verpakt) diner. Top!

Datum van bezoek: augustus 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

leuke tent in hoog Catharijne. erg leuk ingericht en heerlijk eten. wij kozen de makreel er al. veel groenten, lekkere saus en heerlijk vissmaak. niet goedkoop met een thee en een frisje bijna 20€

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die LEON - Utrecht Hoog bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In LEON - Utrecht Hoog geweest? Deel je ervaringen!