“Prima voor "eventjes buiten de deur eten"”
Beoordeling van The Streetfood Club

The Streetfood Club
Geclassificeerd als nr. 16 van 46 Dessert in Utrecht
4 weken geleden beoordeeld

Qua interieur kun je zien dat daar veel aandacht naar is gegaan. Zeer uitgesproken, en dit vind je dus leuk of helemaal niet. Het valt wel op en is verzorgd. Divers menu. Alleen de smaken, porties van het eten en de bediening kunnen een tandje meer. Plek voor eventjes wat eten/drankje buiten de deur, niet perse voor het uiteten gevoel.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Tsja wat zal ik zeggen, erg gezellig van binnen, qua aankleding, jammer dat de DJ zo nodig zo hard moest draaien dat een normaal tafelgesprek niet mogelijk was.
De mosselen op thaise wijze waren helaas te gaar waardoor ze op zacht rubber leken. Door de drukte had de bediening moeite om het bij te houden. Geen servetten op tafel, of aanvulling. En jammer dat bij het bestellen soms een gerecht weg bleef bij uitserveren.
Hippe jongeren restaurant.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 weken geleden beoordeeld

Het eten smaakte erg goed, sommige gerechten wel wat aan de pittige kant (maar ik vind iets erg snel pittig). Grote cocktail/drank kaart, staat voor iedereen wel wat lekkers tussen :)
We zijn goed geholpen door Lena.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Leuk concept; kleine gerechtjes om samen te delen! En geweldige cocktails Kom zeker nog een keer terug om weer een nieuwe te proberen. Lena: thanks voor de leuke bediening

10 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede gerechten, zonder meer. We hadden de sashimi, de noodles, de beef, veggies, dumplings en de Peking eend. Allemaal top, met een kleine kritiek op de de veggies waar misschien te veel saus is gebruikt.
Het beestje moet een naam hebben en dat is dus Streetfood, maar die vlag dekt de lading niet.
Leuke setting, voor ieder publiek goed. Alleen niet als je chique wilt dineren.
Prijs kan oplopen als je zonder scrupules alles besteld, maar wij waren 75 euro kwijt en hebben ruim besteld en gedronken met twee personen. Goede deal dus.

Reizigers die The Streetfood Club bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In The Streetfood Club geweest? Deel je ervaringen!