“Mooi interieur, lekkere koffie maar wat een smoezelige bediening”
Beoordeling van JackRabbit

JackRabbit
Geclassificeerd als nr. 342 van 839 Restaurants in Utrecht
28 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zag dat er op het Neude een nieuw etablissement was gekomen.
Ik dronk er koffie en at een Homemade sandwich toast avocado.
We werden snel bediend en ik vond de koffie uitmuntend: zacht van smaak en Italiaanse kwaliteit.
Op de toast avocado viel ook niet veel aan te merken behalve dan het feit dat deze geserveerd werd met veel en veel te veel rucola over het geheel.
Het was lekker maar eigenlijk ben ik nu wel klaar met avocado. Wat zit daar toch eigenlijk weinig smaak aan en wat is dit toch übermodieus.
We zaten in een gezellige hoek en de sfeer was ontspannen. De inrichting was een beetje rommelig: een soort kruising tussen knus en modern. Eigenlijk vlees noch vis. Ik vond wel dat er iets aan de bediening ontbrak. De meisjes daar maakten op mij een smoezelige ongeïnteresseerde indruk.

Datum van bezoek: januari 2019

26 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een ongeïnteresseerde eigenaar aan het roer wordt het nooit wat. Bediening let niet op, drankje zie je klaar staan op de bar maar dat is het dan. Enthousiasme van personeel is ver te zoeken. Glimlachen moeten ze nog leren.

Datum van bezoek: februari 2019
4 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lunch bij dit restaurant is vers en bediening is in orde. De hoeveelheid is in verhouding met de prijs aan de kleine kant.

Datum van bezoek: januari 2019
24 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze gelegenheid laat zich niet vangen in een bepaald genre. Dé aankleding niet, de kaart niet, de bediening niet. En het eten heb ik ervaren als zeer goed. Een heerlijke seabass. Met dressing. De wijn die erbij ging was heel lekker. De anderen genoten evenzeer van de gerechten. Ook de desserts heel lekker. Locatie is goed aan het Neude, lekker centraal.

Datum van bezoek: november 2018
17 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De stroom viel uit in de keuken, wat natuurlijk kan gebeuren, waardoor we op zaterdagavond geen bestelling (op drankjes na) konden doen. We hadden een keuze om te wachten tot het wellicht over zou gaan of een andere plek zoeken. Dat laatste hebben we gedaan. Er werd totaal niet meegedacht, de bediening was onvriendelijk en het drankje was voor eigen rekening. We komen niet meer terug.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die JackRabbit bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In JackRabbit geweest? Deel je ervaringen!