“Heerlijke ramen”

Sanju Ramen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 275 van 829 Restaurants in Utrecht
26 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel die hulp wilde bieden waar nodig en een gezellige sfeer. Eten gemaakt vanuit het hart en dat merk je.

Datum van bezoek: april 2019

30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurantje in de voorstraat van Utrecht, vriendelijke bediening en vooral hun super lekkere gyoza chicken is mijn favoriet.

Datum van bezoek: maart 2019
23 februari 2019 beoordeeld

Hier samen gegeten met een vriendin tijdens een dagje uit naar het prachtige Utrecht. Het ziet er binnen ontzettend sfeervol en knus uit, en de bediening is zeer verwelkomend. We hebben genoten van lekker Japans bier en de noodles waren echt heerlijk! Wat ik had gekozen zit in het oude menu, dus kan helaas niet terugzien wat ik heb gegeten. Authentiek Japans en het is te proeven dat het vers bereid is. Binnenkort kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018
2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst sinds lange tijd weer trek in ramen. We hadden mazzel; nog een tafeltje vrij en we konden gelijk zitten. Leuk om te zien dat ze naast klassieke tonkotsu ook andere variaties hadden. Ik koos voor eend en cashewnoten en m’n vriend voor kip, beiden erg lekker en de bijgerechten waren ook prima.

De toppings op mijn ramen waren erg koud. Zo koud, dat ik de vriendelijke eigenaar vroeg of hij het opnieuw wilde maken. Hij legde uit dat ze normaliter geen toppings verwarmde maar maakte er verder geen probleem van. De tweede, zeer warme portie was echt zalig.

Ik kom snel terg om de flaming (of fire?) tempura te proberen!

Datum van bezoek: februari 2019
11 november 2018 beoordeeld

We hebben al betere ramen gegeten, maar je hoeft geen schrik te hebben om hier binnen te stappen. Miste een beetje verfijning, maar de volvette bouillon deed wat hij moest doen. De binnenkant opwarmen.

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Sanju Ramen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Sanju Ramen geweest? Deel je ervaringen!