“Heerlijk authentiek.”

Sanju Ramen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 257 van 826 Restaurants in Utrecht
23 februari 2019 beoordeeld

Hier samen gegeten met een vriendin tijdens een dagje uit naar het prachtige Utrecht. Het ziet er binnen ontzettend sfeervol en knus uit, en de bediening is zeer verwelkomend. We hebben genoten van lekker Japans bier en de noodles waren echt heerlijk! Wat ik had gekozen zit in het oude menu, dus kan helaas niet terugzien wat ik heb gegeten. Authentiek Japans en het is te proeven dat het vers bereid is. Binnenkort kom ik zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2018

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst sinds lange tijd weer trek in ramen. We hadden mazzel; nog een tafeltje vrij en we konden gelijk zitten. Leuk om te zien dat ze naast klassieke tonkotsu ook andere variaties hadden. Ik koos voor eend en cashewnoten en m’n vriend voor kip, beiden erg lekker en de bijgerechten waren ook prima.

De toppings op mijn ramen waren erg koud. Zo koud, dat ik de vriendelijke eigenaar vroeg of hij het opnieuw wilde maken. Hij legde uit dat ze normaliter geen toppings verwarmde maar maakte er verder geen probleem van. De tweede, zeer warme portie was echt zalig.

Ik kom snel terg om de flaming (of fire?) tempura te proberen!

Datum van bezoek: februari 2019
11 november 2018 beoordeeld

We hebben al betere ramen gegeten, maar je hoeft geen schrik te hebben om hier binnen te stappen. Miste een beetje verfijning, maar de volvette bouillon deed wat hij moest doen. De binnenkant opwarmen.

Datum van bezoek: november 2018
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gesitueerd aan de Voorstraat, altijd druk en elke keer als we er zijn; ook Japanners en andere gasten met de kenmerkende Aziatische smaakpapillen aan de tafeltjes. Dat zegt veel over de authenticiteit en kwaliteit van de verse ingrediënten. Japanse chefs in de keuken, altijd met een smile. Informeel en losse, maar vriendelijke bediening. Eigenaren zichtbaar aanwezig, grip op de zaak en gezellig!
Sanju is een aanrader voor de “echte” kenners van ramen.

Jeff Kwee

Datum van bezoek: oktober 2018
6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie een kijkje in de keuken neemt, ziet hoe ambachtelijk en vers hier alles bereid wordt! Wij hebben genoten! Verfijnde smaak, super vers en ook nog eens heel attente en vlotte bediening. Echt de moeite waard om te bezoeken.... en te blijven bezoeken...

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Sanju Ramen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Sanju Ramen geweest? Deel je ervaringen!