“Heerlijk!”

Sanju Ramen
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 274 van 832 Restaurants in Utrecht
14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gesitueerd aan de Voorstraat, altijd druk en elke keer als we er zijn; ook Japanners en andere gasten met de kenmerkende Aziatische smaakpapillen aan de tafeltjes. Dat zegt veel over de authenticiteit en kwaliteit van de verse ingrediënten. Japanse chefs in de keuken, altijd met een smile. Informeel en losse, maar vriendelijke bediening. Eigenaren zichtbaar aanwezig, grip op de zaak en gezellig!
Sanju is een aanrader voor de “echte” kenners van ramen.

Jeff Kwee

Datum van bezoek: oktober 2018

6 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wie een kijkje in de keuken neemt, ziet hoe ambachtelijk en vers hier alles bereid wordt! Wij hebben genoten! Verfijnde smaak, super vers en ook nog eens heel attente en vlotte bediening. Echt de moeite waard om te bezoeken.... en te blijven bezoeken...

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld

Houd je van instant noodles en heb je nog nooit een echte kom ramen geproefd? Dan zit je goed bij Sanju. Ben je een fijnproever die weet hoe ramen horen te smaken, die bijvoorbeeld ook in Japan ramen heeft gegeten? Verspil dan je tijd en geld niet aan Sanju.

- Noodles zijn niet zelfgemaakt, maar instant
- Soep is niets van wat het zou moeten zijn
- Het vlees is oke, maar wel dik gesneden
- Het ei was goed
- Alle andere troep die in de bowl zitten horen er niet thuis

45 euro voor 2 kommen ramen en vier drankjes... zwaar overpriced.

Datum van bezoek: september 2018
JeroenGilde, Eigenaar van Sanju Ramen, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 oktober 2018

Hi Sterre,

Jammer dat de ramen niet in de smaak zijn gevallen. Echter beschrijf je zelf een fijnproever te zijn maar dit betwijfel ik.

De noodles die wij serveren zijn vers en absoluut niet instant. Het feit dat jij het verschil tussen instant en verse noodles niet proeft maakt de kritiek die je geeft irrelevant. Onze ramen wordt gemaakt door een viertal Japanse koks met een ervaren Japanse ramen chef. We maken onze producten allemaal in huis en hiervoor gebruiken wij Japanse grondstoffen. Onze ramen worden gemaakt zoals in Japan volgens dezelfde technieken. Veel meer Japans gaat ons niet lukken. Ik denk dan ook dat je niet genoeg ramen hebt geproefd om te herkennen dat Sanju authentieke ramen serveert.

We betreuren dat je je kritiek niet hebt durven geven in de zaak, want dan hadden we dit graag uitgelegd.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Snel geholpen. De keuze is wat beperkt. Het zag er goed uit. De smaak van de kip was flauw. De eende ramen waren prima. Het geheel is erg betaalbaar.

Datum van bezoek: augustus 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten. Heel vriendelijk personeel en heel goede service. Wij komen hier zeker terug!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Sanju Ramen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Sanju Ramen geweest? Deel je ervaringen!