“De beste Kreeft ooit”
Beoordeling van The Seafood Bar Utrecht

The Seafood Bar Utrecht
Geclassificeerd als nr. 10 van 805 Restaurants in Utrecht
15 maart 2019 beoordeeld

Inmiddels al 3 maal mogen genieten bij de Seafood Bar in Utrecht. We dachten de eerste keer dat het een "lucky shot" was maar inmiddels, na de derde keer zijn we er van overtuigd. Hier eet je de beste kreeft. Aanrader als voorgerecht zijn de Vongole in wijn. Het personeel is zeer attent en behulpzaam. Voor ons een blijver.

10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij de the Seafood bar. Wij werden vriendelijk ontvangen en de kwaliteit van de vis was fantastisch. Bovendien een ruime keuze aan wijnen. Per gerecht word er tevens een wijn aanbevolen die daar mooi bij aansluit.

Wij komen hier zeker terug!

7 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een mooie ambiance met een goede sfeer en fijne bediening.
Heerlijke portie fish and chips gegeten, die perfect gebakken en goed heet werd geserveerd met sausjes en salade.
Erbij hadden we een gemberthee die niet lekker op smaak was en niet goed warm. Bij navraag bleek dat er geklaagd was dat de gemberthee te pittig was; dus i.p.v. te raspen werd hij nu in plakken gesneden.
Wij komen zeker gauw terug want ook al die andere borden met eten zagen er zooo goddelijk uit!

22 februari 2019 beoordeeld

Super avondje gehad bij de Seafood bar! Een smakelijk en vers plateau deluxe gedeeld waarmee laat de zaak zien dat ze doen waar ze zeggen dat ze goed in zijn: vis! De meiden in de bediening waren heel erg vriendelijk en dachten mee over een leuk plekje voor ons om te zitten. Alle tafeltjes bleken bezet maar we mochten aan de keukenbar voorin wachten tot er een tafeltje vrij kwam (uiteindelijk lekker aan de bar blijven zitten, prima plekje!). Ideaal plekje, naast het station. Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: februari 2019
17 februari 2019 beoordeeld

Dankzij Tripadvisor hebben we dit pareltje ontdekt. Eerst en vooral een hele stijlvolle zaak met heerlijke verse producten. Na een leuke dag Utrecht zijn we in de Seafood Bar geëindigd, ons oog viel op de mixed grill van diverse soorten vis en schaaldieren, daarbij namen we gebakken patatjes en warme groentjes. Deze schotel werd voorzien van heerlijke frisse sausjes. Ook al waren we meer dan voldaan, toch hebben we ons nog gewaagd aan een lekker dessert. Mijn man is geëindigd met een chocolademousse en ikzelf met een frisse limoensorbet. Deze plek is trouwens uiterst geschikt voor mensen met een voedselallergie, het personeel vraagt alles tot in de puntjes na bij de chef, waardoor je met een gerust hart van het eten kan genieten. Ik kan maar 1 ding zeggen: Heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die The Seafood Bar Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In The Seafood Bar Utrecht geweest? Deel je ervaringen!