“Cupcakes kan je beter thuis maken dan naar I love cupcakes gaan.”
Beoordeling van I Love Cupcakes

I Love Cupcakes
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 645 van 858 Restaurants in Utrecht
14 september 2019 beoordeeld

Ik ben zelf bekend met de echte Amerikaanse cupcakes, dus ik verwachtte zelf goeie, smeuïge cupcakes met een romige vulling van binnen.

Deze cupcakes zijn overduidelijk gemaakt met een Koopmans mix van de AH. Topping was het enige toppunt van, maar voor de prijs van €3,50 voor EEN cupcake is beschamelijk. Ga liever voor een donut naar de Dunkin Donuts een paar honderd meter verderop.
Veel te warm in de winkel overigens en klantenservice was ook matig.

Ga hier NIET naar toe

Datum van bezoek: september 2019

5 juni 2019 beoordeeld

Er zijn niet echt andere bakkerijen in Utrecht die ook vegan cupcakes aanbieden zoals dat hier wel gebeurd. Er zijn verschillende smaken in cupcakes. De Snicker cupcakes vind ik tot nu toe het lekkerst, eveneens lijkt het assortiment zich uit te breiden. Voor mij is I love Cupcakes hoe dan ook een plus, met name door het Vegan aanbod. Dus zeker een bezoek waard, ook als je geen veganist bent zijn er nog tal van andere keuzes. Ikzelf vond ze in ieder geval heerlijk! De prijzen van de cupcakes zijn, voor wat betreft de vegan drie euro, ikzelf vind dit een passelijke prijs wetende dat ze vers worden gemaakt.

Datum van bezoek: juni 2019
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plaatjes op Facebook, maar in werkelijkheid ziet veel in de vitrine eruit als cakejes uit een pak. Weinig bijzonders en bovendien erg onaardig personeel.

Datum van bezoek: september 2018
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke cupcake’s , kokosbomen en brownies!!
Vers, zelfgemaakt en de cupcakes worden ter plekke opgespoten/gedecoreerd.
Mijn zonen en ik zijn fan❣️

Datum van bezoek: augustus 2018
19 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eens maar nooit meer! Nog nooit zo onbeschoft geholpen, wat een slechte service. Cupcakes zelf erg teleurstellend.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die I Love Cupcakes bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In I Love Cupcakes geweest? Deel je ervaringen!