“Heb wel eens een betere Burger gegeten!”
Beoordeling van The Burger Federation

The Burger Federation
Geclassificeerd als nr. 536 van 817 Restaurants in Utrecht
Wijk: Neude Janskerkhof en Domplein
Wijk: Neude Janskerkhof en Domplein
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In de ‘Foodcourt’ van het nieuwe Hoog Catharijne vinden we dit restaurant. Onderdeel van een groot concern en dat blijkt niet positief. De inrichting is creatief, maar wordt slecht onderhouden en/of schoongemaakt. Bediening niet attent, ongeïnteresseerd zelfs. De eerste keuze van de kaart blijkt na bestellen niet meer beschikbaar, dus andere keuze. Klef broodje, half rauwe burger, slechte friet. Gewoon veel te duur, dus voortaan loop ik toch even de stad in. Was helaas wegens bezoek aan Tivoli nu net te weinig tijd voor.

Datum van bezoek: juni 2018

8 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren na een heerlijke dag struinen beland bij deze burgertent.
Het lijkt van buiten fris en net.
Het toilet was ronduit smerig. Alles was onder gepiest bij de heren. Het dames toilet was ook niet fris.

Er was een leuk plekje vrij in de hoek bij her raam. Dat werd bij binnenkomst net schoon gemaakt. We werden gewoed gestaan door een vriendelijke ober. En hebben een biertje besteld. Gelijk daarna hebben we de Classic BLT burger besteld.

Dat zou volgens ons een vers brioche broodje moeten zijn. Die kort geroosterd is. Belegd met frisse ijsbergsla. Een plak tomaat en daarbij een dikke medium rare hamburger. Met wat gebakken bacon. Afgetopt met een lekkere saus.

Met als bij gerecht lekkere knapperige friet.

We moesten ten eerste 25 minuten wachten op onze order. Terwijl er verder bijna geen gasten waren.

Toen het eenmaal kwam waren we onaangenaam verrast.
Het was een simpel wit bolletje met daarin het logo van de burger tent gebrand.
Erop lag 1 blaadje sla. Een klein plakje tomaat en een vette hamburger.
Geen van de 2 burgers was gelijk. 1 burger was dik en veel te gaar. Ook droop her ver eruit tijdens het eten. De ander was van binnen nog gewoon rauw. Dit hebben we gelijk aan gegeven. Mijn burger heb ik ivm de trek op gegeten. De ander hebben we direct laten staan.

De friet daarentegen was wel knapperig. En werd geserveerd in een klein frituurmandje.
Dat was het enige positieve.

Het ‘probleem’ werd opgelost door ons een nieuwe burger aan te bieden.
Daar hadden we geen interesse meer in.
We hebben afgerekend en kregen korting. 1 burger menu werd in mindering gebracht.

Voor ons de 1e en laatste keer. Wat een slechte ervaring :(

Datum van bezoek: april 2018
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Burger federation,

Afgelopen zondag (28 januari 2018) hebben wij rond 15:00 bij jullie een burger gegeten, allemaal lekker en leuk :) alleen bij het afrekenen is er helaas 2x het bedrag van €33,10 van mijn rekening afgeschreven, omdat er de eerste keer werd gezegd dat de betaling niet was gelukt. Graag ontvang ik een reactie per mail (crverwer@xs4all.nl) of via hier, hoe we dit kunnen oplossen doormiddel van bijvoorbeeld terugstorten?

Bedankt!

24 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Matige burger. Vlees is heerlijke en goed medium gebakken. Broodje is klef.
Voor een de prijs van € 12 a € 14 verwacht ik meer klasse. Een salade “on the side” had voor die prijs ook niet misstaan.

13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het nieuwe eetplein van Hoog Catharijne hebben wij deze Burger Federation bezocht. Heerlijke burgers waarbij de kleinste al een prima formaat heeft. Het vlees is sappig en de patatjes zijn vers en lekker hard gebakken. Peper en zout stelletjes zijn schoon, jippieeee. Ok staat en Heinz ketchup en Hellmans mayonaise op tafel. Alleen maar kwaliteit dus. Één puntje van kritiek; de salade die we hadden was de prijs niet waard, maar hetbpersoneel verontschuldigde zich hierover en we kregen een gratis drankje. Prima geregeld. O ja, 1 toilet is een beetje weinig maar hij was wel schoon.

Reizigers die The Burger Federation bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In The Burger Federation geweest? Deel je ervaringen!