“Indrukwekkend!”

Geclassificeerd als nr. 6 van 16 Snelle hap in Utrecht
Wijk: Lange Nieuwstraat
Wijk: Lange Nieuwstraat
27 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Smaak geweldig, presentatie een plaatje, bediening fantastisch. Zo serveer je een broodje! Een plaats om even te stoppen.

Datum van bezoek: april 2019
croquettenboutique, Eigenaar van Croquetten Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2019

Dank voor je mooie woorden Addie, we zien je graag nog eens terug in onze boutique!

18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag hadden wij de draadjesvlees kroket en de wortel & harissa, erg lekker en oog voor detail!

Zo hoort een croquet te zijn.

Datum van bezoek: april 2019
croquettenboutique, Eigenaar van Croquetten Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Goed om te horen dat het zo heeft gesmaakt Jirko! We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen. Groet, Brian

18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer speciaal en origineel! We hebben de mix van 5 croquetten en een broodje genomen. Het broodje was zeer lekker en de mix was zeer speciaal en leuk om te proeven. Het personeel was ook zeer vriendelijk en gaf een duidelijke uitleg.

Datum van bezoek: april 2019

Dank voor je review Ben. We zien je graag nog eens in onze boutique:)

2 april 2019 beoordeeld

De broodjes zijn super lekker. Leuk dat er steeds verschillende smaken kroketten zijn! Zeker de proeverij is een aanrader. Laten bezorgen is ook altijd een feestje, dan krijg je een leuk kaartje. Service is top. Ik had twee broodjes besteld om te laten bezorgen. Een daarvan was de maandspecial, maar blijkbaar had Deliveroo nog de oude special erop staan. Ik werd gebeld door de croquettenboutique met de vraag of ik dan een ander broodje wilde. Tot mijn vreugde zat er een leuk kleinigheidje bij mijn bestelling als goedmakertje. Had niet gehoeven maar een super leuk gebaar :)

Datum van bezoek: april 2019
croquettenboutique, Eigenaar van Croquetten Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2019

Hi Sanne,

Blij te horen dat de Sweet Peppadew ook in de smaak is gevallen. En wat zal jij shinen met je Leve de Croquet tas:) Dank voor je review en hopelijk weer tot snel. Groet, Brian

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

TOP! Alles, zowel het eten als de bediening, de service, en had ik al gezegd dat de kroketten heerlijk zijn......

Gewoon doen, niet voorbij lopen, naar binnen gaan en een heerlijk hapje in een wonderschone luxe goudbekleed doosje ophalen.

Mag ik morgen weer.....????

Datum van bezoek: februari 2019
croquettenboutique, Eigenaar van Croquetten Boutique, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2019

Uiteraard ben je iedere bij ons welkom:)

Reizigers die Croquetten Boutique bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Croquetten Boutique geweest? Deel je ervaringen!