“Geen aanrader”
Beoordeling van Lucy Lou Tacos & Tequila

Lucy Lou Tacos & Tequila
Geclassificeerd als nr. 43 van 46 Dessert in Utrecht
Beschrijving: Lucy Lou staat voor Zuid-Amerikaans streetfood in een stoute setting. Op de kaart staan onder andere authentieke Mexicaanse taco’s en meer dan vijftig soorten tequila en mescal.
4 weken geleden beoordeeld

Voor 10,- 2 mini taco’s besteld. De kip was droog, de ananas nog zuur, de gerechten super klein en koud kortom, geen tien euro waard. Bediening liep in buiktruitjes. Jammer want de openingsweken waren gezellig druk en smaakvol en het concept leuk!

Datum van bezoek: september 2019

26 augustus 2019 beoordeeld

Het eten is niet vies. het is gewoon niet Mexicaans. De El Pastor is droog en hard, en lijkt totaal niet op wat je in Mexico krijgt. De obers zijn met name bezig met rondlopen: ze zetten drinken neer en lopen door, maar komen niet vragen of je nog wat wilt. Daarnaast is het eten best duur. het enige dat lekker was, waren de nacho's Lucy Lou-stijl. We gingen teleurgesteld weg.

Datum van bezoek: juli 2019
2 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lucy Lou wilde ik al langere tijd proberen, mede dankzij de gezellige inrichting. Helaas was het een enorme tegenvaller. Het eten was hoogstens matig te noemen, maar vooral de servicegerichtheid was ver te zoeken. We mochten eerst plaatsnemen in een deel van het restaurant dat vervolgens gesloten bleek te zijn, lege glazen werden structureel niet opgemerkt en tot slot werd de smaak van het ijs bij het toetje vervangen zonder dit te communiceren. Toen ik aangaf dit niet te lusten, werd me gevraagd of ik er niet omheen kon eten (?). Niet voor herhaling vatbaar in ieder geval.

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lucy Lou staat volgens haar website voor “zuid-Amerikaans streetfood in een stoute setting”. Gelukkig maakt Lucy die belofte meer dan waar. Zo komt ze er na het dessert achter dat ze twee gangen van het (overigens lekkere) groepsmenu vergeten is te serveren. Heel stout!!! Verder jaagt ze haar gasten het liefst zo snel mogelijk de deur uit door na het diner geen koffie meer te serveren “omdat ze het apparaat net heeft schoongemaakt” Foei!!! Met de stoelen die in de halve tent inmiddels op de tafels waren gezet maakte Lucy haar boodschap duidelijk: tijd om op te krassen. Stoute meid die Lucy!!! Typisch zo’n tent waar het budget vooral in het hippe interieur is gaan zitten in plaats van in de cursus klantvriendelijkheid...

30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met een groep vrienden, het eten was lekker, maar omdat we met groep waren hadden we een vast menu, wat maar voor de helft doorkwam. En toen we aan het einde nog om koffie vroegen (anderhalf uur voor sluitingstijd) was het apparaat al schoongemaakt en stonden de krukken al omgekeerd op tafel. Het eten zelf was prima, maar jammer van de onwelkome uitstraling en dat maar de helft van het menu doorkwam. Korting die we daarop kregen ook niet bepaald veel.

Reizigers die Lucy Lou Tacos & Tequila bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Lucy Lou Tacos & Tequila geweest? Deel je ervaringen!