“Heerlijk!”
Beoordeling van C'est Ça

C'est Ça
Reserveren met
C'est Ça is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 803 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles was super lekker! Goede wijnen, vriendelijk personeel.. uitleg was goed. Nog nooit zulk lekkere inktvis gegeten en het hoofdgerecht dat was niet normaal lekker! Heerlijke Valentijn gehad!

Datum van bezoek: februari 2019

1 februari 2019 beoordeeld

Altijd erg fan geweest van dit restaurant. De lekkere en verrassende gerechten in een huiskamer setting kon ik altijd erg waarderen. Echter de laatste keer betrof het een flinke deceptie. Voorgerecht (eend) was nog wel aardig, maar redelijk standaard. De aardpeer soep was op een leuke manier opgediend, maar totaal smaakloos. Het hoofdgerecht (vis) was goed bereid en lekker op smaak, maar midden in de winter had ik toch liever een goed stuk vlees/wild gezien. Kaasplankje was daarentegen wel prima en ook de wijnen sloten goed aan. Kortom, aardig maar absoluut minder dan wat het was. Hopelijk een tijdelijke terugval en dat ze snel weer terug op het oude niveau zitten.

30 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slecht; vooraf wat koude eend vetranden op prikkie sla. Hoofd vegetarisch koude grillgroente pompoen met schil toooo bad... met melding werd niks gedaan. Toe kaasplankje voorspelbaar.... niet voor herhaling vatbaar

17 januari 2019 beoordeeld

Mijn man was jarig en bedacht, 'we gaan heerlijk eten'! Dit was dan ook fantastisch. Het is een ongewoon restaurant, je hebt namelijk geen menukaart! Aan jou wordt gevraagd hoeveel gangen, ben je ergens allergie voor, of is er iets wat je niet graag eet. Wij gingen voor drie gangen met een bijpassend half-glas-wijn-arrangement. We hebben heerlijk gegeten. Het enige minpuntje was dat er een grote groep zat die wij nogal luidruchtig vonden, daardoor konden wij de serveerster slecht verstaan. Wel een compliment voor de bediening want zij deed het fantastisch.

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs-kwaliteit absolute top! Zeer lekker gegeten van amuse tot dessert. De bediening was persoonlijk en zeer aangenaam. Aanrader!

Reizigers die C'est Ça bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In C'est Ça geweest? Deel je ervaringen!