“Eten in de Wijk”
Beoordeling van C'est Ça

C'est Ça
Reserveren met
C'est Ça is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 7 van 805 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 januari 2019 beoordeeld

Mijn man was jarig en bedacht, 'we gaan heerlijk eten'! Dit was dan ook fantastisch. Het is een ongewoon restaurant, je hebt namelijk geen menukaart! Aan jou wordt gevraagd hoeveel gangen, ben je ergens allergie voor, of is er iets wat je niet graag eet. Wij gingen voor drie gangen met een bijpassend half-glas-wijn-arrangement. We hebben heerlijk gegeten. Het enige minpuntje was dat er een grote groep zat die wij nogal luidruchtig vonden, daardoor konden wij de serveerster slecht verstaan. Wel een compliment voor de bediening want zij deed het fantastisch.

Datum van bezoek: januari 2019

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijs-kwaliteit absolute top! Zeer lekker gegeten van amuse tot dessert. De bediening was persoonlijk en zeer aangenaam. Aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je ergens wilt gaan eten dan is dit echt wel een super aanrader! De eigenaar Raoul Witteman kookt hier met passie en dat proef je terug in het gerecht. Een gezellig frans restaurant waar al het personeel er een avond van maakt welke je graag nogmaals wilt beleven. Vandaag hebben wij genoten van het kerstmenu. Eigenlijk zou je willen dat het alle dagen kerst was.
Al het personeel van C’est Ca bedankt voor de geweldige eet beleving vanavond! Fijne feestdagen!

Datum van bezoek: december 2018
30 november 2018 beoordeeld

Er valt veel positiefs te zeggen over dit restaurant. De gerechten vonden wij erg goed door de combinatie van de eenvoud en de verschrikkelijk goede smaak. Het concept van het verrassingsmenu spreekt ons ook zeer aan. Ik vind het wel een van de betere restaurants in Utrecht, tenminste, voor zover het het eten betreft,

Maar de absolute top wordt niet gehaald door de setting en de bediening.
-We zaten met drie andere stellen in een rijtje met kleine tafeltjes, maar voor ons gevoel zaten we net iets te dicht naast onze buren.
-Twee van de drie andere stellen aten gelijk met ons op, we kregen gelijktijdig onze gerechten geserveerd, dat had wel iets koddigs als je drie keer dezelfde uitleg over het gerecht hoort en drie keer dezelfde wijn hoort aangeprezen worden.
-De tijd tussen de gerechten duurde in onze beleving net iets te lang. Het leek wel of de keuken eerst elke gang voor het hele restaurant moest afwerken.
-Er waren drie serveersters, we hebben ze alle drie aan tafel gehad. Bij een restaurant van dit kaliber hoort een eigen gastheer/gastvrouw per tafel.
-Zo nu en dan klonk er wat muziek uit de luidspreker boven ons hoofd. Het idee hiervan ontging ons. Het was zo zacht dat weinig mensen het gehoord zullen hebben.

Datum van bezoek: november 2018
14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer sfeervol restaurant met zeer lekkere verassing menu”s, met bij alle gangen ook nog uitstekende wijn. Echt top. De dames van de bediening waren vriendelijk, gastvrij en relaxed. Een restaurant waar je morgen weer wilt eten!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die C'est Ça bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In C'est Ça geweest? Deel je ervaringen!