“Een paar puntjes om op de i te zetten”
Beoordeling van C'est Ça

C'est Ça
Reserveren met
C'est Ça is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 776 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 november 2018 beoordeeld

Er valt veel positiefs te zeggen over dit restaurant. De gerechten vonden wij erg goed door de combinatie van de eenvoud en de verschrikkelijk goede smaak. Het concept van het verrassingsmenu spreekt ons ook zeer aan. Ik vind het wel een van de betere restaurants in Utrecht, tenminste, voor zover het het eten betreft,

Maar de absolute top wordt niet gehaald door de setting en de bediening.
-We zaten met drie andere stellen in een rijtje met kleine tafeltjes, maar voor ons gevoel zaten we net iets te dicht naast onze buren.
-Twee van de drie andere stellen aten gelijk met ons op, we kregen gelijktijdig onze gerechten geserveerd, dat had wel iets koddigs als je drie keer dezelfde uitleg over het gerecht hoort en drie keer dezelfde wijn hoort aangeprezen worden.
-De tijd tussen de gerechten duurde in onze beleving net iets te lang. Het leek wel of de keuken eerst elke gang voor het hele restaurant moest afwerken.
-Er waren drie serveersters, we hebben ze alle drie aan tafel gehad. Bij een restaurant van dit kaliber hoort een eigen gastheer/gastvrouw per tafel.
-Zo nu en dan klonk er wat muziek uit de luidspreker boven ons hoofd. Het idee hiervan ontging ons. Het was zo zacht dat weinig mensen het gehoord zullen hebben.

Datum van bezoek: november 2018

14 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer sfeervol restaurant met zeer lekkere verassing menu”s, met bij alle gangen ook nog uitstekende wijn. Echt top. De dames van de bediening waren vriendelijk, gastvrij en relaxed. Een restaurant waar je morgen weer wilt eten!

Datum van bezoek: november 2018
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een uur te laat toegekomen na onze reservatie (21u30), door immense file, maar alsnog super hartelijk ontvangen en mogen aanvangen met ons 5gangen-menu.

Perfecte aanpassing naar intoleranties (tot in de details). Er werd zelf rekening gehouden met zaken die we niet lusten.

Enorm vriendelijke en behulpzame bediening. Iedereen weet waarover ze spreken.

En over het eten kunnen we maar één iets zeggen: perfect in alle opzichten (smaak, uitzicht, proporties, ..)

Kortom wij komen terug

Datum van bezoek: oktober 2018
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pareltje in Utrecht, nog niet door iedereen ontdekt want het zat gisteravond nog niet vol. Ook buiten het centrum maar met de OV fiets kom je overal.
Het begon al goed met de bierkaart. Bij een bistro verwacht je dat niet meteen maar ze hebben Vanderstreek en dan weet de bierliefhebber genoeg.
Tweede verrassing: ze hebben een mooi wijnarrangement maar als je dat te heftig vindt doen ze ook halve glaasjes: zo proef je alles, krijg je de deskundige uitleg en de volgende ochtend geen kater.
Ze hebben geen kaart maar je kunt 3/4/5 gangen bestellen; wij hadden aan 3 gangen genoeg (ook omdat we om de hoek nog een ijsje bij Gelato Roberto wilden nemen!)
Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening en niks opgeblazen gedoe over het eten.
Ontdek dit pareltje!

Datum van bezoek: september 2018
27 september 2018 beoordeeld

We lieten ons graag verrassen, wat ook het basisconcept is bij dit restaurant, DE gerechten waren stuk voor stuk lekker en goed in onderlingen harmonie. Een paar verrassende keuze van de kok die inspirerend zijn voor ons als kookliefhebbers. Het wijnarrangement sloot goed aan bij de gerechten. De ambiance is sfeervol en de bediening vriendelijk. Kortom wat wil je meer om een plezierige avond te hebben.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die C'est Ça bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In C'est Ça geweest? Deel je ervaringen!