“Ca C’est Formidable!”
Beoordeling van C'est Ça

C'est Ça
Reserveren met
C'est Ça is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 776 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een pareltje in Utrecht, nog niet door iedereen ontdekt want het zat gisteravond nog niet vol. Ook buiten het centrum maar met de OV fiets kom je overal.
Het begon al goed met de bierkaart. Bij een bistro verwacht je dat niet meteen maar ze hebben Vanderstreek en dan weet de bierliefhebber genoeg.
Tweede verrassing: ze hebben een mooi wijnarrangement maar als je dat te heftig vindt doen ze ook halve glaasjes: zo proef je alles, krijg je de deskundige uitleg en de volgende ochtend geen kater.
Ze hebben geen kaart maar je kunt 3/4/5 gangen bestellen; wij hadden aan 3 gangen genoeg (ook omdat we om de hoek nog een ijsje bij Gelato Roberto wilden nemen!)
Heerlijk eten, zeer vriendelijke bediening en niks opgeblazen gedoe over het eten.
Ontdek dit pareltje!

27 september 2018 beoordeeld

We lieten ons graag verrassen, wat ook het basisconcept is bij dit restaurant, DE gerechten waren stuk voor stuk lekker en goed in onderlingen harmonie. Een paar verrassende keuze van de kok die inspirerend zijn voor ons als kookliefhebbers. Het wijnarrangement sloot goed aan bij de gerechten. De ambiance is sfeervol en de bediening vriendelijk. Kortom wat wil je meer om een plezierige avond te hebben.

23 september 2018 beoordeeld

Lekker gegeten met een vriend. 4 gangenmenu genomen en dat was meer dan voldoende, want de porties zijn royaal. Vooral de manier waarop de soep geserveerd werd, was leuk. Je krijgt per tafel een soepterrine waaruit je zelf kan scheppen. En de vissoep was zo lekker dat die helemaal op ging (1,5 bord pp). Bediening is zeer vriendelijk en heeft alles goed onder controle. Enig minpunt voor mij is dat ik de witte wijn niet heel lekker vond en die werd bij zowel voorgerecht als soep geschonken. Maar dat is natuurlijk ern kwestie van smaak.

26 augustus 2018 beoordeeld

Op en zaterdagavond een 5-gangen verrassingsmenu gegeten. Zeer lekkere en verassende gerechten in een mooi kader. Heel vriendelijk en lief zaalpersoneel die een leuke uitleg geven bij alle gerechten. Fantastische prijs-kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader !

Datum van bezoek: augustus 2018
18 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een verborgen pareltje in de Witte Vrouwen buurt van Utrecht. Een sfeervol ingericht restaurant. Het restaurant is niet zo groot. Je kan kiezen uit een 3, 4 of 5 gangen diner. Op vrijdag en zaterdag alleen een 5 gangen diner. Je kan doorgeven als je iets echt niet lust. De tweede gang is altijd een soep. En de vierde gang is een kaasplankje. De gerechten zijn met zorg samengesteld, mooie smaakcombinaties en erg lekker. De porties zijn voldoende. De bediening is erg vriendelijk en legt ieder gerecht uit. Ook vertellen ze waar de wijnen vandaan komen. De wijnen passen goed bij de gerechten. Het is raadzaam om van te voren te reserveren. Het hele diner is een avondvullend programma.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die C'est Ça bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In C'est Ça geweest? Deel je ervaringen!