“Gezellig en lekker”
Beoordeling van C'est Ça

C'est Ça
Reserveren met
C'est Ça is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 4 van 717 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 november 2017 beoordeeld

Zelden was de bediening in een restaurant zo fijn als bij C'est ça. Heel vriendelijk, gemoedelijk. Het eten was heel erg lekker. Je kan niet kiezen, je krijgt wat de kok maakt. Ik hou wel van die eenvoudigheid.
We hebben echt genoten. Van een heerlijk diner, met lekkere wijnen.

31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk viergangen menu, verrassende gerechten, mooie wijnen en zeer gezellige bediening. Geen menukaart en dus jezelf gewoon laten verrassen

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Opnieuw heerlijk gegeten in C'est ca. Je kunt hier kiezen voor 3, 4 of 5 gangen. Wij hadden de 4 gangen en deze waren alle 4 fantastisch. Lekkere wijnen en goede vriendelijke service. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we dit restaurant gingen reserveren wisten we niet dat je een 5 gangen verrassingsmenu kreeg. Bij binnenkomst heb ik aangeven dat ik geen vis eet en dat was geen probleem. Bediening was erg vriendelijk en het eten was echt heerlijk. Porties waren goed. Het ligt net buiten het centrum maar zeker de moeite waard om hier te eten!

2 oktober 2017 beoordeeld

Gezellige ambiance; lekker eten, wijnarrangementen zijn uitstekend, bediening vriendelijk
Het goede leven voor ons

Reizigers die C'est Ça bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In C'est Ça geweest? Deel je ervaringen!