“Sfeervol Frans restaurant ”
Beoordeling van C'est Ça

C'est Ça
Reserveren met
C'est Ça is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 701 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans, Italiaans
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen we dit restaurant gingen reserveren wisten we niet dat je een 5 gangen verrassingsmenu kreeg. Bij binnenkomst heb ik aangeven dat ik geen vis eet en dat was geen probleem. Bediening was erg vriendelijk en het eten was echt heerlijk. Porties waren goed. Het ligt net buiten het centrum maar zeker de moeite waard om hier te eten!

2 oktober 2017 beoordeeld

Gezellige ambiance; lekker eten, wijnarrangementen zijn uitstekend, bediening vriendelijk
Het goede leven voor ons

Een TripAdvisor-lid
16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met ons vestuur ons jaarlijks diner bij hun genoten.
Gastvrije en vriendelijke bediening, lekker eten en goed bijpassende wijnen. Een geslaagde avond!

5 september 2017 beoordeeld

Uitstekend gegeten in dit fijne knusse restaurant.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Een aanrader!!!

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant, super bediening, verrassende, heerlijke gerechten! Aanrader voor een lekker avondje weg

Reizigers die C'est Ça bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In C'est Ça geweest? Deel je ervaringen!