“Even terug in Japan”
Beoordeling van Kounosuke

Kounosuke
Geclassificeerd als nr. 151 van 830 Restaurants in Utrecht
16 september 2018 beoordeeld

Perfect. In tijden niet zo goed gegeten. Ontzettend vriendelijke bediening en echt authentiek Japans eten. Deed niet onder voor wat ik in Japan zelf gegeten heb. Een hoofdgerecht kost ongeveer €15.

Datum van bezoek: september 2018

13 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat verrassend! En geweldig lekker! Bij de Sake een aantal heerlijke hapjes gegeten en als hoofdgerecht “Don”. Een kom met rijst en daarop rauwe zalm en rauwe tonijn van een uitstekende kwaliteit. Er is veel keuze, de Don’s kun je met van alles laten vullen. Geweldig om weer een restaurantje te ontdekken waar je iets unieks, iets authentiek Japans kunt eten op een verrassende manier bereid.
Personeel erg vriendelijk. Vertellen van alles en leggen alles goed uit!

Datum van bezoek: augustus 2018
4 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurantje met heerlijke Japanse gerechten.
Ze zijn hier gespecialiseerd in Don; een rijstgerecht met als keuze verschillende toppings.
Ook de matcha ijs is zeer aan te bevelen!!!

Datum van bezoek: juli 2018
2 juli 2018 beoordeeld

Op aangeven van onze dochter maar eens bij dit restaurant gaan eten. Van te voren het menu op de website bekeken. Een verademing in het aanbod van Japanse restaurants, eens wat anders.

Het aanbod van dit restaurant is gebouwd rond de don, een kom rijst aangevuld met diverse toppings en een bouillon. Er is keuze uit 5 verschillende dons. Tevens is er keuze uit verschillende voorgerechten, warm en koud. Het aanbod aan desserts is beperkt tot 2.

We hebben genoten van het eten en de vriendelijke atmosfeer. De eigenaresse (Japans) is gekleed in een kimono (of is het een yukata?). Het restaurant is klein, maar dat houdt het tenminste leuk.

Ik kom hier graag nog eens terug.

Datum van bezoek: mei 2018
1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit x was er een laatste plek. Yes!
Eerst bij de deur, tocht kou ! toen lekker naar een hoge tafel aan de bar verhuist.
Vriendelijke japanse dames.
Sake !!! diverse typen en we mochten proeven met goede uitleg.
Leuke sfeer snelle bediening
Beperkte kaart.
Hoofd gerechten (Don)zijn allemaal gebaseerd op een rijst kom met topping.
Lekkere starters en bijgerechtjes.
Alles ok
Niet super spannend.
Prima
Enjoy

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Kounosuke bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Kounosuke geweest? Deel je ervaringen!