“Heerlijk gegeten in mooi en gezellig restaurant”
Beoordeling van Klein Parijs Utrecht

Klein Parijs Utrecht
Een tafel reserveren
zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 347 van 858 Restaurants in Utrecht
Keukens: Internationaal
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrienden verrasten ons met een etentje bij Klein Parijs. Vervolgens werden wij de hele avond aangenaam verrast. Een prachtig ingericht, gezellig restaurant. Een verrukkelijk verrassingsmenu, alles was even lekker en mooi opgediend. En last but not least ontzettend aardige en vakkundige heren in de bediening en achter het fornuis. De kok vertelde meestal zelf wat voor heerlijks hij voor ons had bereid. Wij bevelen dit restaurant van harte aan en komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019

4 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een restaurant buiten de gewoonte om en heel verrassend. Klein gezellig restaurant en een goede bediening en een enthousiaste eigenaar die open staat voor tips en ideeën.

Datum van bezoek: augustus 2019
4 juli 2019 beoordeeld

Vier gangen verrassingsmenu gegeten. Eten was lekker en werd vlot geserveerd. Dochter lustte de biefstuk niet en kreeg kosteloos een kipsaté aangeboden. Heel attent! Wij hebben genoten.

Datum van bezoek: juli 2019
15 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met de AHbonnen. We kregen een verrassingsmenu waarbij we konden kiezen uit vis, vlees of vegetarisch. Het voorgerecht was smakelijk. Het vegetarische hoofdgerecht was wat sla met koude couscous en daarop koude gegrilde polenta! Ik vond het een weinig smaakvol en fantasieloos gerecht. Toen de serveerster kwam vragen hoe het had gesmaakt en ik deze feedback wilde geven, wees ze meteen naar mijn bord en snoerde daarmee mijn mond. Het was niet vies en ik had honger dus had ik mijn bordje wel leeg gegeten!

Datum van bezoek: december 2018
AchmedA23, Eigenaar van Klein Parijs Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2018

Beste 968mariank,

Bedankt voor de recensie. We zijn blij om te horen dat het voorgerecht is bevallen. Wel vinden we het erg jammer om te horen dat onze bediening niet de gastvrijheid heeft getoond die wij onze gasten wel willen geven. Uiteraard hadden wij liever eerder gehoord dat het gerecht niet beviel, aangezien wij hier niets meer aan kunnen veranderen als deze op is.

Klein Parijs

9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond met z’n viertjes met groupon een heerlijk traditioneel wildmenuutje genuttigd in dit knusse restaurant! Was met zorg en kwaliteit bereid. Eigenaar/kok kookt heerlijk en heeft aandacht voor zijn gasten! Echt geïnteresseerd in hoe je het ervaart. Bediening ook heel aardig! Was de moeite van het bezoek meer dan waard!

Datum van bezoek: november 2018
AchmedA23, Eigenaar van Klein Parijs Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Bedankt Witvisje voor de 5 sterren beoordeling en uitgebreide toelichting. Dit delen wij graag met ons team.

Groeten,
Team Klein Parijs

Reizigers die Klein Parijs Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Klein Parijs Utrecht geweest? Deel je ervaringen!