“Een snelle hap”

Miyagi & Jones Utrecht
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 42 van 817 Restaurants in Utrecht
14 april 2019 beoordeeld

Hier uitstekend gegeten, indanks dat wij maar ander half uur de tijd hadden ,omdat wij naar het theater gingen. Goede bediening, vriendelijk en correct. Eten was van zeer goede kwaliteit, vers en smakelijk. Zeker een aanrader om nog een keer te bezoeken.

Datum van bezoek: april 2019

26 maart 2019 beoordeeld

Na een goede beursdag wil je wel ergens wat eten. Dat kan hier uitstekend met vele kleine deelgerechten. Goede kwaliteit en uiterst behulpzaam personeel

Datum van bezoek: januari 2019
25 februari 2019 beoordeeld

Al vaker bij Miyagi gegeten in combinatie met een bioscoop bezoek.
Het eten is prima en leuke kleine hapjes, shared dining. Concept is erg leuk. En het is hier belangrijk ruimte te houden voor het toetje....Oreo toetje..... Jammie!

We hadden om 17 uur gereserveerd en dan staat er ook vermeld dat de tafel tot 19.30 voor jou is. Prima!
Maar wat ik echt niet vind kunnen is dat er iemand van de bediening langskomt om te vragen of je klaar bent met eten en het toetje nog het enige is wat je neemt. En dat nog voor 19.00 uur. Dan mag het druk zijn, maar zo ga je niet om met je gasten.
Erg jammer!

Datum van bezoek: februari 2019
6 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag met mijn vriend bij Miyagi and Jones gegeten. Bij binnenkomst meteen aangenaam verrast door een mooi en prettig interieur. Uitgebreide menukaart, leuk concept. Veel verschillende gerechten, zowel vlees, vis als vegetarisch. Vriendelijk en kundig personeel. Mijn vriend en ik zijn echte cocktail-drinkers en konden bij het zien van de gevarieerde cocktailkaart ons geluk niet op. Ook is er brede keuze uit wijnen en speciaalbiertjes. Helemaal super. Tip: bewaar wat ruimte voor het toetje, want dat is monsterlijk (lekker). Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: februari 2019
27 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatst gegeten in dit restaurant omdat de verhalen hier wel positief waren, maar we vonden het uiteindelijk nogal tegenvallen. Het eten was wel oké, maar meer ook niet. Gefrituurde kipnuggets en chicken wings bijvoorbeeld zijn niet echt bijzonder.. die had ik ook in de KFC kunnen eten. Verder krijg je ook nergens sla of iets anders erbij..

Ik zou dit niet zo snel aan iemand aanraden om hier heen te gaan. Het eten wordt op veel te grote borden gepresenteerd, waardoor het eruit ziet alsof je super weinig eten krijgt. Verder vallen de toetjes ook wel mee qua smaak. Veel slagroom in plaats van ijs of koekjes.

Een positief punt is dat het personeel wel vriendelijk is. Maar verder zijn er veel leukere restaurants om heen te gaan.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Miyagi & Jones Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Miyagi & Jones Utrecht geweest? Deel je ervaringen!