“Bijzonder goed en leuke locatie”
Beoordeling van Het Ketelhuis Utrecht

Het Ketelhuis Utrecht
Geclassificeerd als nr. 71 van 763 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Het restaurant bevind zich in het oude Ketelhuis (anno 1969) waar men vroeger de stroom opwekte voor de gehele Pastoefabriek. De ruimte hebben wij zo origineel mogelijk gehouden, de leidingen, takels en de stoomketel zijn allemaal nog aanwezig. Tot begin van dit jaar was de fabriek nog volop in gebruik. Door de ruim 8 meter hoge glazen voorgevel is er zicht op het mooie water de Vaartsche Rijn. Aan dit water gelegen bevind zich ons terras, waar natuurlijk ook gedineerd kan worden. We serveren een wisselend vast menu waarbij de keuze is tussen 4,5 of 6-gangen. Graag ontvangen wij dieetwensen, allergieën of andere zaken waar wij rekening mee mogen houden betreffende het menu van te voren zodat wij hierop in kunnen kopen. Naast het menu selecteren wij ook passende wijnen bij de gerechten, natuurlijk kan er ook gekozen worden van onze wijnkaart. Tot snel bij het Ketelhuis Utrecht!
4 dagen geleden beoordeeld

Het ketelhuis Utrecht, voor iemand die buiten Utrecht leeft en woont ga je dit niet snel vinden. Maar wat ben ik blij dat ik dit heb gezien en geproefd.

Na binnenkomst kwamen we bij de portier en er werd gevraagd waar we hadden gereseveerd, Het Ketelhuis, je komt binnen in de houtzagerrij. Erg leuk. Het Ketelhuis is een oude fabriekshal met daar in een Ketel ;) Leuk, maar de sfeer kon wel iets beter.

Wij hadden met z'n tweeen gekozen voor een 5 gangen inclusief wijn arrangement. De gangen eten waren erg lekker en niet te groot, en het (gratis) broodje vooraf altijd +1. We wilden niet weten wat we kregen dus het menu werd snel voor ons weg gehaald :P

Onze gastvrouw Katrien wist ons veel te vertellen over de wijnen die wij mochten proeven. Ze bracht het leuk en heeft echt hart voor de horeca!

Wanneer we weer eens in Utrecht zijn komen we zeker nogmaals langs!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie en de ambiance zijn fantastisch het personeel keurig. Wat waren de tegenvallers? We kozen een 5 gangen menu en van de 5 gerechten waren 2 gerechten niet dat wat er op het menu vermeld stond. In plaats van schol kregen we een dorade en in plaats van entrecote kregen we sucade. Verder had het eten de hoofdmaaltijd te lang onder de lamp gestaan waardoor de puree aan de randen van kleur was veranderd. Verder werd de wijn niet bij geschonken en moesten personeel er tot 2 keer toe aan
herinneren. Als je duur wilt zijn moet je zorgen dat je de bijbehorende kwaliteit levert dat was jammer genoeg niet zo.

Datum van bezoek: oktober 2020
HetKetelhuisUtrecht, General Manager van Het Ketelhuis Utrecht, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 dagen geleden

Ten eerste bedankt voor de complimenten! We hebben inderdaad een fantastische locatie die we helaas nu voor langere tijd gesloten moeten houden.. we herkennen ons niet in de rest van het stuk. Normaliter krijgen wij alleen maar complimenten over de gastvrijheid van de bediening en het heerlijke eten. Wellicht waren we niet zo scherp als anders, met de bijbehorende spanning die ons te wachten staat komende tijd. Op de laatste avond hebben we inderdaad onze keuken leeg gekookt, vandaar dat u niet alle gerechten kreeg zoals online op de menukaart vermeld. Onze excuses daarvoor, dit hadden we beter moeten communiceren.
Voor nu wensen wij u alle gezondheid en sterkte voor komende tijd, dat we hier alle maar goed uit mogen komen!
Marlies Rood (Restaurant Manager)

1 week geleden beoordeeld

Alles is gewoon goed geregeld. Geen acteer werk van de bedieners, open en eerlijk. Goede uitleg wijnen. Goed eten. Leuke locatie. Tsja

.....

Datum van bezoek: oktober 2020
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant zoals er niet veel van zijn in Utrecht. Wij kozen voor vier gangen incl wijn arrangement. Daar sprong het dessert er voor ons echt uit, maar de andere gangen waren ook een feest van smaak..! Service was top, perfecte timing en kennis van zaken. Al met al zeker een bezoekje waard!

3 weken geleden beoordeeld

Wij hebben gekozen voor een 4 gangen menu.
Vriendelijk personeel , heerlijke gerechten en een leuke ambiance.
Kortom een avondje genieten.

Reizigers die Het Ketelhuis Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Het Ketelhuis Utrecht geweest? Deel je ervaringen!