“Heerlijke plek om lekker bakkie te doen en ondertussen krantje lezen”

Lewis Book Cafe - High Tea Bar
Geclassificeerd als nr. 218 van 817 Restaurants in Utrecht
22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om lekker bakkie te doen en ondertussen krantje lezen.

Huiskamer sfeer en ik raad je aan om in souterrain te gaan zitten en warme chocolademelk te bestellen

Datum van bezoek: september 2018

1 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele slechte ervaring gehad hier. Toen ik mijn club sandwich kreeg zat er geen ei en geen chips bij. De serveerster zei ‘tja, ik heb er geen maar kan er wel een bij doen hoor!!’. Sinds dit erbij hoort zei ik van ja ik zou wel graag er een ei bij willen. Na 20 minuten had ik nog steeds geen ei en het broodje stond nog gewoon voor mijn neus. Toen ik na een tijdje vroeg hoelang het nog ging duren was het antwoord erg denigrerend. ‘Ja mevrouw, een ei koken duurt nou eenmaal heel lang.. dat is iets technisch!’. Ik vond dit antwoord echt belachelijk, alsof ik niet zelf weet hoelang een ei moet koken maar zeker geen 20 minuten. Uiterst teleurgesteld in deze service.

Datum van bezoek: december 2017
Hilde C, Eerste medewerker van Lewis Book Cafe - High Tea Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2017

Beste Anouk,
Bedankt voor je feedback, daar gaan we mee aan de slag! Het is absoluut niet de bedoeling dat gasten het niet naar hun zin hebben door slechte service, excuses dat dit wel zo gelopen is.
Zou je je adres gegevens willen mailen naar schrijfme@lewisbookcafe.nl dan hopen we je alsnog een goeie ervaring te bezorgen.

Met gastvrije groet, Lewis’ team (Hilde)

2 oktober 2017 beoordeeld

Lewis Book Cafe geeft weer kleuren aan de Achter Clarenburg vlakbij het station ! Mede dankzij de vriendelijke service voel je bijna thuis. In een prachtig doch rustig decor op de begane grond en in de sous-terrain kun je lekker zitten lezen onder het genot van koffie/thee. Ook aan de kinderen wordt gedacht met kleurboeken, kleurpotloden en stripboeken! Buiten het cafe is er ook een leuke terras in de zon.

Uit een aantrekkelijke menukaart heb ik gekozen voor een heerlijke chai latte met vers gebakken scones. Ik zal voor een uitgebreide ontbijt terugkomen.

Datum van bezoek: oktober 2017
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het werk een lekker ontbijtje bij Lewes boek café.

Ligt mooi centraal vlakbij het station en het centrum.

Keuze uit een Fresh tea met verschillende ingrediënten naar keuze de mijne was verse gember,citroen en tijm top

Veel keus in ontbijt dat werd een lekkere bagel met brie mango compote en hazelnoten lekkere combi!

Datum van bezoek: september 2017
19 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmorgen een verrassing hi tea bij Lewis. Wat een feest! Een goede mix van zoet en hartig en een overdaad aan lekkers. Dit in combi met een goede services buiten op het terras

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Lewis Book Cafe - High Tea Bar bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Lewis Book Cafe - High Tea Bar geweest? Deel je ervaringen!