“Heerlijke kennismaking met de Afghaanse keuken”
Beoordeling van Darah Afghaans Restaurant

Darah Afghaans Restaurant
Een tafel reserveren
zo 19-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 3 van 817 Restaurants in Utrecht
25 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Gekozen voor het kennismakingsmenu, een aanrader om kennis te maken met de afghaanse keuken. De bediening was erg vriendelijk en nam alle tijd om uit te leggen wat er geserveerd werd. We waren erg nieuwsgierig en we raden het aan iedereen aan!

24 maart 2019 beoordeeld

Lekker (zou iets pittiger kunnen zijn), vriendelijk bediening etc. Maar water moet je altijd kunnen krijgen.

24 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk gegeten hier! Heel lekker eten. Fijne sfeer. Super aardige bediening. Aanrader en ik ga hier zeker vaker eten

19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant, heerlijke gerechten en hele toffe bediening! Met allemaal kleine gerechtjes met bijzondere smaken. Beetje Indiaas, maar dan totaal anders.

Datum van bezoek: december 2018
10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier vanavond voor de 3e keer geweest, dit keer met mijn moeder en zusjes. Ook zij waren lyrisch. Erg aardige en professionele bediening en fantastisch eten.

Reizigers die Darah Afghaans Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Darah Afghaans Restaurant geweest? Deel je ervaringen!