“Leuk en lekker”

vr 19-4
20:00
Geclassificeerd als nr. 2 van 800 Restaurants in Utrecht
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant, heerlijke gerechten en hele toffe bediening! Met allemaal kleine gerechtjes met bijzondere smaken. Beetje Indiaas, maar dan totaal anders.

Datum van bezoek: december 2018

10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben hier vanavond voor de 3e keer geweest, dit keer met mijn moeder en zusjes. Ook zij waren lyrisch. Erg aardige en professionele bediening en fantastisch eten.

10 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke kennismaking met de Afghaanse keuken! Bediening was top en super vriendelijk, het eten was echt overheerlijk en aangezien wij op tijd moesten vertrekken, werd bovendien ons voorziene tijdsbestek perfect gerespecteerd. Echt een aanrader!!

9 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst afghaans gegeten. We hadden het kennismakingsmenu genomen. Zeer smaakvol met allerlei verschillende gerechten. Veel kruiden worden er gebruikt. Zeer aardig en behulpzame bediening. Het restaurant was helemaal vol, dus wel zeer veel omgevingsgeluid. Al met al zeker een aanrader, al ben ik het wel eens met de vorige schrijver; de toiletten zijn een ramp.

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik blijf gewoon kennismaken want wat is het toch lekker om hier te zitten. Altijd vriendelijk personeel en het eten, diverse voor- en nagerechten zijn heerlijk. Veel smaak en afwisselend. Hier valt nog steeds niks op af te dingen. Geweldig. Het zit zoals altijd bomvol. Het enige wat ik zou kunnen opmerken is de onmogelijke toilet. Je kunt bijna niet binnenkomen en er is maar 1 toilet. Deze is gelegen richting het water en is waarschijnlijk met veel moeite gerealiseerd. Verder wederom niets dan lof. Heerlijk.

Reizigers die Darah Afghaans Restaurant bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Darah Afghaans Restaurant geweest? Deel je ervaringen!