“Groot en veel keus”
Beoordeling van FoodExplore

FoodExplore
Geclassificeerd als nr. 189 van 817 Restaurants in Utrecht
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Massaal opgezet, wel lekker ruim.
Veel keus in eten, pluspunt.
Wereldkeuken maar dan net iets groter en meer keus, bijvoorbeeld ook mexicaans.
Personeel niet echt vrolijk, maar ja.
Wat ik wel opmerkelijk vond is dat bij beide keren dat ik er was, geen kassabon kreeg en de man zei van ‘zoek maar zelf een
plekje uit’.

Datum van bezoek: maart 2019

8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is mooi ingericht en groot maar voelt niet te massaal. Het eten vonden wij alleen echt niet bijzonder. Veel was lauw en een aantal van de vers bereidde gerechten was nog te rauw. Ik denk niet dat ik nog een keer ga.

Datum van bezoek: maart 2019
12 februari 2019 beoordeeld

Hartelijke ontvangst met eigen ruimte voor een groep van 35 personen. Ruime bediening en heerlijk gevarieerd eten. Inclusief drank en lekkere toetjes. Voor herhaling vatbaar. Als extra service werden we door de eigenaar geholpen om een mooie foto van de grote groep te maken. Er werd extra licht bijgehaald en een collega maakte een paar fotos voor ons met een professionele camera. Foto’s kregen we netjes de volgende dag gemaild. Iedereen tevreden en blij richting huis:)

Datum van bezoek: januari 2019
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden het echt heel slecht eten. Bediening niet vrolijk en koks ook niet. Ballenbak gesloten. Rumoerig!

Datum van bezoek: februari 2019
25 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig aan tafel tot wij ineens een muis in de plantenbak zagen.. Personeel denkt even dit op te lossen door te switchen met een andere tafel. Jammer dat er heel luchtig over wordt gedaan met de boodschap we hebben overal vallen liggen onder de banken. Deze zijn tevens te zien. Gelukkig toch wel een compensatie gekregen.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die FoodExplore bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In FoodExplore geweest? Deel je ervaringen!