“Lekker Thais”

Keukens: Thais
Dineropties: Diner
Wijk: Lange Nieuwstraat
23 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen aan een Utrechtse gracht. Normaal gesproken neem ik Pad Thai Kai, maar spareribs op z’n Thais, bereid met 20 verschillende specerijen, kon ik niet weerstaan. Zo heerlijk!

Datum van bezoek: februari 2019

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten lekker vers. Super vriendelijke bediening. (Engels talig). We hebben heerlijk gegeten maar de porties mogen groter. De prijs is aan de hoge kant voor de hoeveelheid. Maar het is wel super lekker en wordt netjes geserveerd.

27 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten van verschillende Thaise gerechten. De bediening was ook zeer behulpzaam en vriendelijk (Engels)
Hou je van Thais dan moet je deze zeker proberen.

21 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima Thais restaurant, lekker eten en vriendelijke bediening. Genoeg vegetarische opties. Goede prijs kwaliteit verhouding.

25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al eerder waren we hier. Maar ook nu was het een uitstekend bezoek. Tom kah kai, kip in rode curry, salade met biefstuk en rundvlees met ananas in niet-pikante saus. Alles was heerlijk van smaak. Authentieke Thaise gerechten. Vriendelijke bediening, ondanks het feit dat het stampvol zat. Dat laatste is niet voor niets....

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die River Kwai bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In River Kwai geweest? Deel je ervaringen!