TripAdvisor
Utrecht
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Geen authentiek Thais eten”
Beoordeling van Mahanakorn

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
14 september 2019 beoordeeld

De sfeer is prima, de bediening een beetje gemend, voelde niet echt welkom. Eten was niet goed. Voorgerechten wel maar de hoofdgerechten waren echt geen Thais eten. Meer een mix tussen Thais en Chinees, de rijdt gerechten waren vettig en plakkerig, roken ook niet lekker. Kip met groente gerecht smaakte redelijk, maar saai. Is helaas voor ons geen aanrader.

Datum van bezoek: september 2019

12 augustus 2019 beoordeeld

We wonen in het noorden van ons land en komen zo af en toe eens in Utrecht. Als we daar zijn gaan we ergens dineren. Zo kwamen we een tijdje geleden terecht bij Mahanakorn. Dat was lekker eten, dus gingen we nog een keer en nog een keer. Ook de laatste keer was het eten erg lekker. Ook de prijs is goed. Aangezien mijn echtgenote een glaasje water nodig heeft voor het innemen van een medicijn, kregen we ook nu weer een glas water. Verbazingwekkend moesten wij voor dit glas water ineens 85 eurocent betalen. De eigenaar, die zelf de rekening presenteerde, hierop aangesproken. Het enige wat ik als antwoord kreeg was een schouderophalen. Jammer, maar dit was dus de laatste keer dat we bij Mahanakorn hebben gegeten.

Albert en Ina

Datum van bezoek: augustus 2019
7 juli 2019 beoordeeld

Ik ben geen kenner van Thais eten dus een beetje hulp met de kaart was van harte welkom. Met 9 mensen eten is sowieso al lastig dus met 3 menu's waren we er snel uit. De bediening spreekt Engels maar is vriendelijk en snel. Omdat je niet precies weet wat je nu besteld hebt is het altijd even afwachten wat je krijgt en wanneer. Het eten is niet te pittig maar vooral erg lekker.

Datum van bezoek: juli 2019
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte heel erg goed, bediening was extreem vriendelijk. Leuke locatie & inrichting, aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige middag een borrel halen om half 5 is hier niet echt gewenst. We konden tot 5 uur blijven zitten..... Wat een vreemde regel, immers dineren doe je echt nog niet om 5 uur. We hebben ons wijntje dus maar opgedronken en zijn iets verder gezellig bij een tapas restaurant gaan zitten waar we gewoon iets konden drinken met een klein borrelhapjes erbij. Het personeel was ook niet echt heel vriendelijk. Dus ondanks de mooie ligging helaas geen aanrader.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die Mahanakorn bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Mahanakorn geweest? Deel je ervaringen!