“Heerlijk eten, vriendelijk personeel”
Beoordeling van Mahanakorn

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
8 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten smaakte heel erg goed, bediening was extreem vriendelijk. Leuke locatie & inrichting, aanrader!

Datum van bezoek: mei 2019

29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zonnige middag een borrel halen om half 5 is hier niet echt gewenst. We konden tot 5 uur blijven zitten..... Wat een vreemde regel, immers dineren doe je echt nog niet om 5 uur. We hebben ons wijntje dus maar opgedronken en zijn iets verder gezellig bij een tapas restaurant gaan zitten waar we gewoon iets konden drinken met een klein borrelhapjes erbij. Het personeel was ook niet echt heel vriendelijk. Dus ondanks de mooie ligging helaas geen aanrader.

25 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima. Pad Thai was wel erg zoet met veel grote stukken Tahoe. De curry was erg lekker maar portie niet heel groot. Nog best aan de prijs en restaurant is wat verloederd; opgehangen briefjes, wc zonder handdoekjes, plakkende vloer en kussens vies. Wat ik ook storend vind is dat er 85 cent gerekend wordt voor glaasje kraan water.

21 april 2019 beoordeeld

Met een groepje vrienden hier gegeten , het eten was goed, bediening was vlot .
Gezellig gegeten hier .

17 maart 2019 beoordeeld

Heb geweldig genoten van het eten en de geboden service. Voor ieder wat wils met milde gerechten tot ronduit uitdagend pittig

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Mahanakorn bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Mahanakorn geweest? Deel je ervaringen!