“Gezellig gegeten”

Keukens: Thais
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
21 april 2019 beoordeeld

Met een groepje vrienden hier gegeten , het eten was goed, bediening was vlot .
Gezellig gegeten hier .

Datum van bezoek: april 2019

17 maart 2019 beoordeeld

Heb geweldig genoten van het eten en de geboden service. Voor ieder wat wils met milde gerechten tot ronduit uitdagend pittig

13 maart 2019 beoordeeld

Hier gegeten op een woensdagavond, we waren hier rond een uurtje of 19u. Is een top lokatie, midden in de binnenstad aan de gracht. Ik was wel verbaasd over het aantal gasten wat binnen zat, dit was niet veel. Dit geeft ook al meteen een andere sfeer, want het restaurant is gezellig ingericht.

We hadden een vier gangen verrassingsmenu, eten was echt lekker, al had het voor mij wel wat pittiger gemogen. Maar waar ik mij wel aan heb gestoord is, de snelheid van het serveren van het eten, en de bediening was niet bezig met de gasten, maar meer met andere dingen. Wij moesten soms echt aandacht trekken om wat te kunnen bestellen of snel zeggen als ze het eten kwamen brengen.

Ik had mij verheugd om een avondje lekker eten en tafelen maar dat tafelen zat er niet echt in.

Datum van bezoek: januari 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Hier 1 maal gegeten in een werfkelder in Utrecht. Gedekte tafels met goed tafellinnen en kaars op tafel. Omdat ik de eerste was die dag en het nog vroeg, 17.15 was, was het personeel nog bezig en het duurde even voor 1 van de 2 Thaise vrouwen die een beetje Nederlands spraken maar in ieder geval Engels de bestelling opnamen. Mijn gerecht Massaman werd snel opgediend op origineel Thais servies, wit met blauw. Het was zeer smakelijk en een heel klein beetje pittig.

6 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de reviews erg benieuwd hoe het zou zijn in de hoop dat het niet zou tegenvallen. Ik vind het namelijk altijd erg jammer als je naar een restaurant gaat met een buitenlandse keuken die dan uiteindelijk erg vernederlandst is. Dat was hier totaal niet; het eten, de sfeer en de bediening was erg authentiek. Ik werd getrokken tot het menu (al bekeken op de site, deze is echter verouderd; het restaurant is inmiddels 100% halal) mahanakorn en het was erg goed. Kwaliteit van het eten was hoog en service bizar snel.
Wij hebben beiden dit menu genomen met een fles wijn (leuk detail; de fles water die op tafel staat is voor niks) en koffie na voor totaal nog geen 100 euro.
Volgende keer in Utrecht ga ik absoluut terug!!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Mahanakorn bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Mahanakorn geweest? Deel je ervaringen!