“Top, prijs kwaliteit verhouding.”
Beoordeling van Winkel van Sinkel

Winkel van Sinkel
Geclassificeerd als nr. 401 van 755 Restaurants in Utrecht
Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Neude Janskerkhof en Domplein
Beschrijving: De Winkel van Sinkel zorgt voor een unieke beleving, waar lekker eten, borrelen en uitgaan samenkomen met een continu variërend aanbod van activiteiten, muziek & dans. Tevens kunnen wij een mooie locatie voor uw receptie, bruiloft, feest of zakelijke bijeenkomst verzorgen.
25 september 2020 beoordeeld

Vorige week vrijdag na afloop van een geweldige middag sloepvaren via Sloep delen Utrecht lekker met vrienden gaan eten bij de Winkel van Winkel aan de Oude gracht.
Deze aktie via Socialdeal koste slechts €16,- per persoon en bestond uit 3 gangen waarvan het nagerecht vast staat. De ossenhaas spies die we kregen was echt subliem van kwaliteit en geweldig gebakken en de Cesar salade vooraf verdiend het predikaat Top!!(lekkere kip en bacon) in een mooie balans met de sla ensaus Kortom ga hier naar toe en laat je verbazen door al het moois in dit geweldige gebouw met een team dat op elkaar is ingespeeld. Hulde!!!!

21 september 2020 beoordeeld

Gisteren gegeten bij de winkel van Sinkel. Hele mooie locatie. Het eten was meer café eten. Niets bijzonders eigenlijk. Salade te veel drassig erg vet. Hoofdgerecht zalm weer erg droog en de patat te hard gebakken. Nee dit restaurant is heel mooi om een drankje te doen, maar voor het eten zou ik het skippen. Ook moet je lang wachten. Na 1 uur hadden we pas het voorgerecht, en heel druk was het niet. En tenslotte € 2,- voor kraanwater??? Dat kan echt niet kraanwater zou gratis moeten zijn.

10 september 2020 beoordeeld

De prijs van een fles wijn start met €25,-. Kip / Curry en Ossenhaas & pepersaus besteld.
Je zit er heerlijk buiten, het was druk en het duurde dus lang. Met afrekenen zelfs naar binnen gegaan om te betalen, te lang gewacht.
Het eten was wat magertjes, de ossenhaas was heerlijk maar geen salade erbij ook niet bij de kip.
De toiletten zijn ver weg, naar binnen achterin de zaak trappen af.
Jammer dat ze € 2,- vragen voor een karafje kraanwater...

Datum van bezoek: augustus 2020
2 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Direct bij binnenkomst werden wij boos toegesproken door een van de personeelsleden vanwege overlast/corona maatregelen. Dit terwijl wij amper een minuut binnen waren. Daarnaast is de toko over prized.

14 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben genoten van een 'high wine'. Mooie formule om 4 kleine gerechten te serveren met bijpassende wijn.
Een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Winkel van Sinkel bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Winkel van Sinkel geweest? Deel je ervaringen!