“Prima gerechten en hele vriendelijke bediening ”
Beoordeling van San Siro

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z'n vieren gegeten. Met alles werd meegedacht...de risotto kan ook als hoofdgerecht gemaakt worden....ondanks drukte werden maaltijden goed en snel geserveerd. Heerlijke pasta en risotto en ook de carpaccio en vis uitstekend bereid. We komen terug!

Datum van bezoek: april 2019

10 maart 2019 beoordeeld

Eten was goed. Maar hoofdgerecht was te weinig. Ik had nog trek toen ik weg ging. Verlichting was slecht. Ik kon niet goed zien wat ik op mijn bord had liggen. Brood en olijfolie was lekker. Bediening slordig.

Datum van bezoek: maart 2019
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een woensdagavond gegeten, vlak voordat we naar een concert gingen. Hele goede bediening van mensen die verstand hebben van het eten en niet onbelangrijk, van wijn. Alle wijn mag je voorproeven en zij geven goed advies. Brood en goede olijfolie staan vlot op tafel. De antipasti (groot) is van zeer goede kwaliteit en erg vers. Evenals de Ossobucco en de Kabeljauw zijn erg lekker. Als dessert namen we koffie met Italiaanse lekkernijen, huisgemaakt en wederom erg lekker. Uitstekend eten met goede bediening! Een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019
1 februari 2019 beoordeeld

gisteren 1 feb 19 gegeten met mijn goede vriend JB. Geen tafeltje meer, maar als we wilden konden we aan de bar eten. We keken even nadenkend en de gastheer zei op een grappige manier 'Nee, is ook een antwoord', zo van even goede vrienden. Natuurlijk was het antwoord 'Ja'. Ondanks de drukte toch gastvrij en attent behandeld. En aan de bar maak je natuurlijk ook van alles mee. Heerlijk gegeten, gnocchi altijd goed en met lekkere jus. De spaghetti 'aglio,olio e peperoncino' was mooi al dente en smaakte prima. Deze heb ik zonder de garnalen genomen. Wat mij betreft was het niet (eens?) pittig, misschien tip om van tevoren te vragen hoe pittig men het wil?
Toetje paste er niet meer bij helaas, maar wel nog lekkere koffie en drambuie genomen.

Datum van bezoek: januari 2019
31 januari 2019 beoordeeld

Om half zes gereserveerd en welkom geheten. Water en wijn staan snel op tafel. Gerechten buiten de kaart om worden snel opgesomd. Zowel voor- als hoofdgerecht zien er verzorgd uit. Jongeman in de bediening is uitermate voorkomend, vriendelijk en heeft humor. Top!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die San Siro bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In San Siro geweest? Deel je ervaringen!