“Erg goed”
Beoordeling van San Siro

San Siro
Reserveren met
San Siro is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 12 van 805 Restaurants in Utrecht
Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een woensdagavond gegeten, vlak voordat we naar een concert gingen. Hele goede bediening van mensen die verstand hebben van het eten en niet onbelangrijk, van wijn. Alle wijn mag je voorproeven en zij geven goed advies. Brood en goede olijfolie staan vlot op tafel. De antipasti (groot) is van zeer goede kwaliteit en erg vers. Evenals de Ossobucco en de Kabeljauw zijn erg lekker. Als dessert namen we koffie met Italiaanse lekkernijen, huisgemaakt en wederom erg lekker. Uitstekend eten met goede bediening! Een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2019

1 februari 2019 beoordeeld

gisteren 1 feb 19 gegeten met mijn goede vriend JB. Geen tafeltje meer, maar als we wilden konden we aan de bar eten. We keken even nadenkend en de gastheer zei op een grappige manier 'Nee, is ook een antwoord', zo van even goede vrienden. Natuurlijk was het antwoord 'Ja'. Ondanks de drukte toch gastvrij en attent behandeld. En aan de bar maak je natuurlijk ook van alles mee. Heerlijk gegeten, gnocchi altijd goed en met lekkere jus. De spaghetti 'aglio,olio e peperoncino' was mooi al dente en smaakte prima. Deze heb ik zonder de garnalen genomen. Wat mij betreft was het niet (eens?) pittig, misschien tip om van tevoren te vragen hoe pittig men het wil?
Toetje paste er niet meer bij helaas, maar wel nog lekkere koffie en drambuie genomen.

31 januari 2019 beoordeeld

Om half zes gereserveerd en welkom geheten. Water en wijn staan snel op tafel. Gerechten buiten de kaart om worden snel opgesomd. Zowel voor- als hoofdgerecht zien er verzorgd uit. Jongeman in de bediening is uitermate voorkomend, vriendelijk en heeft humor. Top!

18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig restaurant met goede bediening. Eten en wijnen zijn top. We hadden het menu genomen met eend, wildravioli en een heerlijk toetje. Uniek in Utrecht!

Datum van bezoek: december 2018
12 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant in centrum Utrecht. Betaalbaar, zowel eten als wijnen. Ze hebben een lekker menu maar ook de kaart bevat heerlijke gerechten.

Reizigers die San Siro bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In San Siro geweest? Deel je ervaringen!