“Matig”
Beoordeling van Stadskasteel Oudaen

Stadskasteel Oudaen
Reserveren met
Stadskasteel Oudaen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 64 van 701 Restaurants in Utrecht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
Beschrijving: Stadskasteel Oudaen is een unieke locatie met een middeleeuws karakter in het centrum van Utrecht. Dit bijzondere gebouw aan de Oudegracht dateert uit 1296 en biedt al bijna 30 jaar veelzijdige horeca. Bijzonder zijn de verschillende faciliteiten onder één dak. Deze maken Oudaen zeer geschikt voor zowel zakelijke bijeenkomsten, diners als feesten. Maar ook voor uw personeels- of vrijgezellenuitje, lunch of borrel is het Stadskasteel perfect. Oudaen is zelfs een officiële trouwlocatie!
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gisteren gegeten op het terras. De drankjes kwamen snel, maar om eten te kunnen bestellen moesten we even wachten. Het brood kwam vervolgens tegelijk met t hoofdgerecht, wat we niet erg vonden. Kan gebeuren op een drukke avond. De steak was doorbakken ipv medium maar ook dit kan gebeuren. We waren vrij makkelijk, ook doordat we zelf in de horeca werken. Na het eten gin tonic besteld, maar hier zat geen roerstokje bij. De siroop die erin zat bleef daarom onderin hangen. Ik ben naar de bar gelopen maar hier werd mij door de man achter de bar zeer onvriendelijk verteld dat dit niet nodig was. Het glas zou ervoor zorgen dat t mengde en deze vraag werd dan ook alleen gesteld door mensen die er geen verstand van hadden. Daarna voegde hij er sarcastisch aan toe dat t limoentje ook al was uitgeknepen. Kortom, ik moest niet zeuren en kreeg geen stokje! Heel jammer, wat maakt zo’n stokje nou uit?

Roos v, Social media & community manager van Stadskasteel Oudaen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Hi Chrissie, Dank voor je feedback. Jammer dat je deze ervaring hebt gehad, zo mag er natuurlijk niet met gasten omgegaan worden. Ik zal er dan ook voor zorgen dat dit met betreffende medewerkers wordt opgepakt. Namens Oudaen mijn excuses! We hopen je toch nog een keertje terug te zien en je wel een positieve ervaring zult hebben. Groet, Liesje

23 mei 2018 beoordeeld

Ik heb hier eerder deze maand gegeten met een groep van 8 vrienden. Het was een bijzonder zonnige 5 mei, dus hartstikke druk op straat. En dat was supergezellig. Eerst op het terras gezeten; daarna binnen gegeten.
Mooie lokatie, mooi interieur. Eten was gemiddeld/goed. Bediening kon wel wat strakker. Het geheel was niet heel duur; drie gangen kostte ons gemiddeld 45-55 euro per persoon.

Beste Ferry,
Hartelijk dank voor de beoordeling, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad. Graag tot ziens!
Groet,
Liesje

23 mei 2018 beoordeeld

We hebben hier snel even wat gedronken. Cappuccino en latte macchiato. Die waren prima, maar niet bijzonder. Dat gold ook voor de merengue en cheese cake die we er bij hadden besteld. Je geniet van de ruimte waarin je zit. Door drukte, behoorlijk lang wachten op je bestelling. Jonge enthousiaste studenten in de bediening.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een zaterdagavond bij Oudaen naar binnengelopen. Waar veel restaurants vol zaten, was deze zaak ongeveer voor de helft gevuld. Bij het uitzoeken van een tafeltje werden we nog opgemerkt door personeel en we mochten zitten waar we wilden. Tot zo ver prima. Toen kwam het wachten. Ondanks zo'n 5 man personeel in de bediening werden we totaal niet opgemerkt. En dat terwijl het dus niet druk was. De bediening zat voornamelijk met elkaar bij de bar te kletsen.

Nu snap ik dat je wel eens wat langer moet wachten, tussen gerechten door. Maar niet eens langskomen om welkom te zeggen en te vragen wat we willen drinken? Bijzonder. Na bijna 20 minuten zijn we weg gegaan. Op onze weg naar buiten werd ons door het voltallige personeel, dat nog steeds bij de bar stond, vriendelijk een fijne avond gewenst. Dat was ons uiteindelijk wel gelukt, zij het bij een ander restaurant.

Helaas, geen bezoek meer aan Oudaen. Jammer, want ik had hun bier wel eens willen proeven.

Roos v, social media & community manager van Stadskasteel Oudaen, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2018

Beste 'YS030',

Wat ontzettend vervelend dat dit gebeurd is. Wij hechten juist enorme waarde aan het bieden van de perfecte beleving en dat dit in jullie geval niet gebeurd is, is een slechte zaak. De betreffende medewerkers zijn hier natuurlijk op aangesproken. Dit had niet mogen gebeuren.
Helaas kunnen we deze ervaring niet terugdraaien. We zien jullie toch graag terug om wél een fijne beleving te hebben. Ik bied dan ook graag een compensatie aan.

Wilt u contact met mij opnemen op 030 2311864 en vragen naar mij?

Hartelijk dank alvast en met een vriendelijke groet,

Liesje Kersten

23 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kennen elkaar van de Camino. (Tocht naar Santiago de Compostela). Af en toe gaan we samen uit eten. Vandaag bij Oudaen. Het eten was ok maar niet geweldig. De bediening was wel prima. We komen zeker terug want deze locatie heeft toch iets wat trekt.

Reizigers die Stadskasteel Oudaen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Stadskasteel Oudaen geweest? Deel je ervaringen!