We ondersteunen de volgende browsers:
Nieuw! Zoek en boek je ideale hotel op TripAdvisor voor de laagste prijs

“Kasteelbier uit Utrecht” 4 van 5 sterren
Beoordeling van Stadskasteel Oudaen

Stadskasteel Oudaen
Geclassificeerd als nr.16 van 508 Restaurants in Utrecht
Keukens: Nederlands, Bar, Europees
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Brunch, Ontbijt, Lunch, Drankjes, Diner, Na sluitingstijd, Volledige bar, Kinderstoelen beschikbaar, Buiten zitten, Privé-dinergelegenheid, Reserveringen, Zitplaatsen, Serveert alcohol, Bedienend personeel
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
95 beoordelingen
51 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Kasteelbier uit Utrecht”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 7 januari 2013

Een leuk grand café/restaurant. Met natuurlijk mooi eigen gebrouwen bier. Ondanks de drukte op een zaterdag, redelijk vlotte bediening.

Bezocht Januari, 2013

10 beoordelingen
4 restaurantbeoordelingen
“Leuk sfeertje”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 7 december 2012

Beneden informeel eten en borrelen. boven wat 'chiquer' eten. Eten is ok, niet geweldig. Prijs dus iets aan de hoge kant. In de kelder wordt bier gebrouwen en is er de mogelijkheid rondgeleid te worden.

• Bezocht Juni, 2012
Driebergen, Utrecht, Netherlands
62 beoordelingen
33 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 11 nuttige stemmen
“heerlijk eten aan de gracht”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 17 november 2012

Mijn favoriete restaurant om met klanten te eten. De entourage is mooi en verbaast zeker buitenlandse gasten. Het eten is bovengemiddeld en ruime keuze aan wijnen. Voor het eten hebben we lekker buiten wat gedronken. Ga voor het vlees. Dat vond ik lekkerder dan de vis die ik een eerdere keer hier gegeten heb. Ik kom hier graag weer.

Bezocht Juni, 2012
Utrecht, Nederland
10 beoordelingen
10 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Prachtig authentiek stadskasteel”
4 van 5 sterren Beoordeeld op 10 november 2012

Dit moet je gezien hebben als je Utrecht bezoekt! Vooral lekker voor een biertje (uit de eigen brouwerij Oudaen)! Prachtig interieur. Eén van de mooiste gebouwen van Utrecht.

Bezocht Augustus, 2012
Alphen aan den Rijn, Nederland
17 beoordelingen
5 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 9 nuttige stemmen
“Rondleiding niet waard”
2 van 5 sterren Beoordeeld op 6 november 2012

Afgelopen weekend hebben we hier een rondleiding gehad. Helaas werd het allemaal afgeraffeld door de brouwer.
Een ingestudeerd praatje, gegeven door een studentikoos type die weinig passie voor de zaak had. Zelfs de grap over de kat kwam eruit alsof hij die al 100x had gebruikt.
De rondleiding kan enkel voor 10 personen of meer worden gereserveerd en als je met minder bent moet je dus voor 10 personen betalen. Wij waren met 7 maar hebben uiteindelijk voor de prijs van 10 slechts 7 biertjes gekregen. De rondleiding zou een uur duren en duurde 45 minuten.
Ik heb in mijn verleden meerdere rondleidingen gehad in brouwerijen. Dit was verreweg de minste en zeker niet het geld van de rondleiding waard.
De Herfstbok daarentegen was wel lekker.

• Bezocht November, 2012
    • 1 van 5 sterren
      Prijs/kwaliteit
    • 2 van 5 sterren
      Service

Reizigers die Stadskasteel Oudaen bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Stadskasteel Oudaen geweest? Deel je ervaringen!