Jordy P

Van der valk zijn de fijnste hotels

5,0 van 5 bollen3 weken geleden beoordeeld
Fijne, ruime kamer met een fijn bed. Lekker bubbelbad op de deluxe kamer en vriendelijk personeel.
Ontbijt zoals altijd bij van der valk is goed met genoeg keuzes, voor iedereen wat wils.
Stad Utrecht op 10 minuten afstand met de auto.
Enige jammere wat we niet gewend zijn van van der valk is dat je moet betalen voor het parkeren.
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • HIExpress.com
  • Official Hotel
8.2 km van Van der Valk Hotel Utrecht
Meer hotels in Utrecht bekijken
4 weken geleden beoordeeld

Super leuk hotel. Ruime kamers, met ruime douche en bad. Fantastisch ontbijtbuffet, goed bereikbaar.

Neem vooral je zwemkleding mee, want er is een heerlijk zwembad met sauna's op de bovenste etage.

Ook mijn zoon vindt het geweldig, dus ook leuk voor een ouder-kind uitje.

Kamertip: Zwemkleding mee!
4 weken geleden beoordeeld

+ Prachtige kamer en badkamer. Zeer schoon en zalig bed. Ontbijt zeer ruim assortiment en ook super lekker. Ook was restaurant sfeervol aangekleed.

- Hal is naar onze mening te ruim, en wel wat kaal. Maar voor een verblijf maakt dat niets uit
Enig minpuntje zou de bar sluitingstijd zijn. Sloot om 12 uur in de avond op zaterdag

Bedank Pieter en Moniq... V
Beoordeeld op 30 januari 2024 via mobiele applicatie

Hier weer eens vergaderd en gegeten. Wederom prima geregeld. In het restaurant -zeker met een groep- prima gerechten, attente bediening. Knap dat alles tegelijkertijd op tafel komt. Hier zal niemand over klagen. Na afloop kopje koffie.

Datum van verblijf: januari 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 december 2023 via mobiele applicatie

Nieuw, Schoon, Ruim, Goeie Service (omdat we via de site zelf geboekt had, mochten we de volgende dag kosteloos 17.00u pas uitchecken!!), binnen 19 minuutjes met de bus in het centrum, leuke kleine welness, hier kom ik zeker een keer terug!!

Kamertip: Vergeet je bikini niet, voor de welness!
Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 25 oktober 2023 via mobiele applicatie

Ontmoeting met vrienden. Prettige en ruime ambiance om vooraf wat te drinken. Maaltijd prima, overzichtelijke kaart. Erg vriendelijke bediening. Alles voor een net bedrag over de gehele avond. Zeker komen we een keer terug. Parkeren overigens goed geregeld, bij vertrek een gratis uitrij kaart.

Datum van verblijf: oktober 2023