Beoordeeld op 29 juli 2020

We kwamen iets te vroeg aan maar konden toch inchecken. We kregen toen een coupon om iets te drinken in de bar want de kamer was nog niet beschikbaar.
In de bar wilde we ook iets eten maar de app werkte bij ons niet na dit aangegeven te hebben was er na een half uur nog niemand langs gekomen en waren we wel klaar met wachten. Bij de balie (het was inmiddels half 4) bleek dat de kamer nog niet klaar was......oke dan maar naar de MC Donalds en de zwembad reservering verzetten.
Half 5 yess de kamer is klaar snel naar boven omkleden en zwemmen.
Op de kamer bleek de badjas en slippers er niet te zijn die je nodig hebt om het zwembad in te mogen, belletje naar de receptie kwamen ze dit half uurtje later brengen. Op het eerste oog was de kamer echt super mooi lekker koel mooie badkamer en aparte ruimte voor de wc. Er stonden ook veel kleine flesjes in de badkamer, waarvan de helft al gebruikt bleek te zijn, ook erg jammer. En de douchekop van de zo mooi uitziende regendouche bleek niet in orde te zijn omdat de meeste gaatjes dicht zaten van de kalk.
Na het ontvangen van de badjas en slippers hup naar het zwembad, even zoeken en gevonden. Het is trouwens een zoutwaterbad. Mensen uit de sauna sprongen ook hop het zwembad in. En het water van het zwembad was ronduit smerig en troebel.
Hadden ons zeer verheugd op een frisse duik maar helaas.
Inmiddels was het rond de klok van 19;00 dus aankleden en naar het restaurant. Ook dit was niet om een huis over te schrijven, en wij zijn echt geen lastige eters maar de mixgrill zijn 3 kleine stukjes vlees met saus geen idee wat het was een kommetje patat en onduidelijke groente. Kan me nog herinneren van vroeger toen was het anders appelmoes met een kers. Toetje besteld lekker een sorbet groot glas met ijs, maar nee een hoorn op een bordje met slagroom fruit.
Een droom armer en een illusie rijker. Wij zullen denk ik we pech gehad hebben....maar nee voor ons even niet meer

Beoordeeld op 14 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst met duidelijke richtlijnen voor veiligheid betreffende Corona. Kelder was ook super zoals in de meeste Valk hotels alleen waren er een aantal lichten die niet werkte of de schakelaars het niet deden. Twee keer drie gangen menu wegen geen live cooking momenteel en ook hier vlotte en vriendelijke bediening en lekker eten. Ontbijt was iets minder door de omstandigheden maar nog steeds lekker.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020

Verblijf was erg aangenaam! Alle standaard kamers hebben een bubbelbad. Er is een mooi zwembad en heerlijk ontbijt. Ontbijt was goed geregeld (ook met Corona). Kamers en badkamer heel ruim. Personeel bij de incheck balie kwam nors over. Rest van het personeel wel heel vriendelijk. We zouden hier graag nog een keer terug komen!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020 via mobiele applicatie

Hier hebben wij genoten van een super mooi hotel, mooie kamer verzorgde badkamer en toilet,een heerlijk ontbijt en diner, super vriendelijk personeel zowel in de bediening als bij de receptie,en de skybar op de 20 ste etage is prachtig vooral het uitzicht

Beoordeeld op 22 juni 2020 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel zoals je van een van der valk mag verwachten, wel waren er meer personeelsleden dan gasten in het restaurant. Mogelijk door vreemd tijdstip van 15.00 voor een zaken diner met collega's.

Reistype: Reisde voor zaken