Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Een zakenrelatie uitgenodigd om te dineren. Ze verblijven op mijn aanraden regelmatig in het valk hotel in Utrecht. We eten uitgebreid met elkaar, een van mijn gasten krijgt vis te eten waar een smerige chemische smaak aanzit. Ze laat dit proeven aan een andere tafelgenoot die ook wit wegtrekt. Na de melding aan het bedienend personeel komt de zogenaamde chef aan tafel. Zelden zo’n arrogant over het paard getild figuur gezien zonder enige kennis van zaken. Deze komt vertellen dat de vis dagvers is en dat er wel betaald moet worden. Tafelgenoot besteld een andere vis, deze laat 30 minuten op zich wachten en wordt na 2 keer aandringen en vragen veel te laat toen alle trek verdwenen was gebracht. Avond verpest en de vis staat gewoon op de rekening. Hoe mis kun je de plank slaan. Geen enkele excuses van deze zogenaamde manager. Hier worden mooie ontmoetingen verpest, een zakenrelatie meenemen naar deze waardeloze tent kan klanten kosten. Hier moet je niet eten, dit is een economisch delict.

Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Is zekerds een goed hotek, super mooi,alleen jammer 2 meisjes aan het onthaal waren niet al te vriendelijk ,de anderen dag erna super vriendelijk.
Verantwoordelijke barman super vriendelijk,al wat je vroeg zocht hij op en legde hij uit.
Super mooie kqmers ,het eten was ooo man zooo lekker
EEN SUPER MOOI HOTEL..
ik kom terug...

Beoordeeld op 5 februari 2020 via mobiele applicatie

Me vriendin werkt in utrecht en ik had haar opgehaald en wilde omdat het toch druk was op de weg ff wat eten. We kozen voor vd valk. We konden zo een tafel krijgen want het was niet echt druk. We kozen voor de zalm met noodles en kip. Noodles met zalm was matig. Er was iets wat alles overheerste. Zalm was net maar ook met gaar en was echt een twijfelgeval. Verder veel eiwit dus met bakken ook niet iets goed gegaan. Kip was wel lekker en was ook mooi opgediend. Service altijd wel prima maar jammer van het zalmgerecht.

Beoordeeld op 27 januari 2020 via mobiele applicatie

Dus, van der Valk in Utrecht, hotel. De kamers zijn met recht geweldig te noemen. Groot, schoon, separaat toilet, een balzaal als badkamer, voldoende ruimte om te werken en aangezien ik op één van de bovenste verdiepingen heb mogen vertoeven, een prettig uitzicht! De matrassen voelen goed aan en de kamers zijn prettig en modern ingericht!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 25 januari 2020 via mobiele applicatie

Ook deze van der Valk is een prachtig hotel. Veel faciliteiten zoals zwembad, sauna en fitness aanwezig. Ontvangt bij de receptie prima en snelle check in/out.
Helaas is de lounge op de begane grond een grote afknapper. Na een poos wachten zelf maar naar de bar gelopen om de bestelling door te geven. De drankjes werden geacht zelf mee te nemen. Snacks werden geserveerd zonder bestek ed. Het personeel had het heel druk met elkaar ipv de klanten.

Datum van verblijf: januari 2020