Van der Valk Hotel Utrecht
Hotel Dom(Utrecht)
  • Bar/lounge
  • Gratis internet
3 maart 2018 beoordeeld

Ivm theaterbezoek in Utrecht hebben we voor 1 nacht een kamer gereserveerd bij Van der Valk hotel Utrecht. De ontvangst was goed, we konden goedkoop parkeren in de garage. Kamer op de 9e etage. Zeker niet gehorig, want we hebben geen geluiden van andere gasten op de gang of de buren gehoord. Kamer is goed voorzien van alle gemakken. Ruime badkamer en goed (stevig) boxspring bed. Ruime kast om je spullen op te bergen.
We hebben ook heerlijk a la Carter in het restaurant gegeten en de volgende ochtend zeer goed ontbeten. Het ontbijtbuffet is zeer gevarieerd.
Wij bevelen dit hotel zeker aan!

Kamertip: Ook de normale comfort kamer is prima, nieuw en luxe.
Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
27 februari 2018 beoordeeld

Na veel Valk hotels bezocht te hebben is dit een absolute topper! Zeer mooie kamer, prima onderhouden.
Uitzonderlijk vriendelijk personeel. We hebben er zeer lekker gegeten, de borden waren zeer decoratief afgewerkt.
De ondergrondse parking liet ook niets te wensen over, heel netjes en veilig afgesloten. Je kan rechtstreeks van de garage-parking met de lift naar de kamers,zonder poespas.
Het verkeer kon je zien maar niet horen, wij gaan zeker terug.

Verbleef: februari 2018
26 februari 2018 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten in dit fantastische hotel. Alles klopt hier, vanaf de parkeerkelder tot het zwembad op de 20-ste etage. Ruime kamers met gemakkelijke stoelen. Het 3-gangen diner was smakelijk met een bijbehoren fles rode wijn. De bar is ruim en men schenkt een lekker biertje. Kortom, een hotel om vaak naar terug te keren.

Verbleef: februari 2018
25 februari 2018 beoordeeld

Wij mochten 2 nachten slapen in het nieuwe Van der Valk Hotel Utrecht. Dit was een geweldige ervaring. Het hotel heeft een enorme parkeerkelder, daarna kom je in een ruime lobby. Een vriendelijke medewerkster overhandigt je kamerleutels en de reis naar boven kan beginnen. Het hotel telt 20 etages en op 60 meter hoogte kan je zwemmen. Een overweldigde ervaring om hier te zwemmen. De kamer is ruim en schoon en het bed prima. Ontbijt volgens de Van der Valk norm uitgebreid en het diner vol smaak. Kortom, een tophotel op een perfectie locatie. Wij komen binnenkort weer terug.

Kamertip: Vraag een kamer op één van de bovenste etages.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
25 februari 2018 beoordeeld

Mooi nieuw hotel aan de rand van Utrecht vlak aan de A2 gelegen waardoor goed bereikbaar. Met auto ben je bovendien in 10 minuten in centrum van Utrecht. Er is een ondergrondse ruime parkeergarage (8 euro per dag) die in directe verbinding staat met ingang hotel.
De ontvangst is vriendelijk en efficient. Personeel is behulpzaam, vriendelijke en komt professioneel over.
De kamers zijn, zoals bij alle nieuwe van der Valk hotels, zeer ruim en aparte badkamer en WC. Bed is uitstekend. WIFI is gratis en OK. Kamer heeft bureau en goede prettig zittende stoel om aan te werken.
Ontbijt is prima van kwaliteit.

Kamertip: De standaard kamer is al vrij luxe.
  • Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken